Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید موسی خادمی استاندار لرستان گفت: از مجموع ۱۳ هزار واحد مسکونی سیلزده در لرستان ۲ هزار و ۳۰۰ واحد آماده بهره ‎برداری است.

 خادمی روز چهارشنبه در آئین افتتاح۵۰۱ واحد سیلزده مددجویان کمیته امداد لرستان افزود: اکنون از مجموع ۱۳ هزارواحد تخریبی لرستان در جریان سیلاب ۲ هزار و ۳۰۰ واحد آماده واگذاری شده است که امروز ۵۰۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد لرستان واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه نخستین منازل آماده شده به مددجویان سیلزده کمیته امداد واگذار شد اظهار داشت: این امر نشان دهنده توجه نظام و کمیته امداد به مددجویان این نهاد است که اولین خانه‌ها را به محروم‌ترین افراد واگذار می‌کند.

استاندار لرستان افزود: در این راستا واحد‌های سیلزده مددجویانی که هنوز زمین آن‌ها تامین نشده، پیگیری خواهد شد.

خادمی تاکید کرد: طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد لرستان ضریب خطای بسیار پائین داشته و بیشتر این طرح‌ها منجر به اشتغالزایی شده است.

او اظهار داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی نهاد امدادرسان و یاریگر کمیته امداد است و از آنجا که در نظام اسلامی انسان کرامت دارد باید امکانات لازم برای افراد جامعه فراهم شود.

استاندار لرستان افزود:تعداد بالای افراد تحت پوشش این نهاد افتخار نیست و باید تلاش شود تا با طرح‌های اشتغالزایی و خودکفایی خانوار‌های تحت پوشش این نهاد به توانمندی برسند.

خادمی گفت: لرستان یکی از استان‌هایی است که به دلایل عدم توسعه یافتگی دارای افراد تحت پوشش بیشتری است.

او  در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط برخی آشوبگران بیان کرد: مردم شریف لرستان در جریانات اخیر ثابت کردند که همچنان علاقمند به نظام، بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری هستند.

استاندار لرستان با بیان اینکه مردم این دیار ولایی، مصلحت نظام و کشور را به خوبی درک می‌کنند اظهار داشت: در این راستا بسیار هوشیارانه عمل شد ومردم نیز امروز در راهپیمایی نشان دادند که برخلاف مشکلات و اعتراضات و سختی‌ها همچنان مدافعان انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن هستند.

خادمی عنوان کرد: مردم فهیم نشان دادند که هر مشکلی راهکاری دارد و باید از مسیر صحیح و درست حرکت کرد، اعتراضات باید از مسیر قانونی و منطقی مطرح شود.

او ادامه داد: افرادی به روش غیر انسانی و غیر اسلامی آرامش ونظم جامعه را بهم زدند که مردم نشان دادند که راهشان از این افراد جدا است و مسئولان نیز باید قدردان آنان باشند.

انتهای پیام/ر

۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی سیلزده لرستان آماده بهره‎برداری است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بگفته آقای زمانی مظفر آبادی، مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران، مرحله نخست طرح محک یک، در شهرستان دماوند، در چارچوب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان خرداد امسال به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس