Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:31:24 GMT

خانه‌های محروم مازندران در نکا افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۸۴۹۵

خانه‌های محروم مازندران در نکا افتتاح می‌شود

فرمانده سپاه نکا با اشاره به حفظ دستاوردهای انقلاب در جامعه، گفت: همزمان با هفته بسیج خانه‌های محروم مازندران در نکا افتتاح می‌شود. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نکا، سرهنگ پاسدار مجیدرضا شعبانی امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه شهرستان با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در دنیای امروز اظهار داشت: رسانه‌ها انعکاس دهنده اهداف، رسالت و آرمان انقلاب و شهدا هستند و پیام بسیجیان و انقلابیون را به جهانیان مخابره کنند باید نخبگان و صاحبان تریبون در برقراری امنیت میان مردم و توجیه افکار عمومی تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیحیان میراث‌دار دفاع و مقاومت هستندو با ایثار و شهادت از کیان و آرمان کشور و انقلاب دفاع کردند. هفته بسیج به مناسبت قدردانی از چهل سال خدمت جهاد و شهادت است و امروز شاهد نفوذ این کلمه مقدس حزب الله که برگرفته از ایده و ادبیات امام راحل است در دیگر کشورها هستیم.

شعبانی تصریح کرد: بسیجیان ما بعد از هشت سال دفاع مقدس با اندوخته، ذخیره و ظرفیت وارد عرصه سازندگی و خدمت شدند و به درستی انجام وظیفه کردند اکنون نیز در افزایش بصیرت و روشنگری فرهنگ انقلاب اسلامی خدمات اجتماعی میدان دار عرصه هستند.

وی ادامه داد: اکنون نیز همه ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و در حال حاضر هر چه مقام معظم رهبری فرمودند گوش به فرمان باشیم زیرا ایشان خیرخواه انقلاب و ملت هستند.

7 خانه محروم در هفته بسیج در شهرستان نکا افتتاح می‌شود

فرمانده سپاه نکا بیان کرد: در هفته بسیج که نمایش عمومی تبیین دستاوردها، ظرفیت و توانمندی بسیجیان است و برای پیشبرد گام دوم انقلاب استفاده کنیم.

وی افزود: 100 عنوان برنامه با 1100 موضوع محوری در شهرستان اجرا می‌شود. افتتاح هفت باب خانه محروم، افتتاح دو باب پایگاه بسیج، 11 برنامه محله انقلا، میز خدمت در مناطق آسیب پذیر، برگزاری 10 یادواره شهید اقشار، 40 نشست روشنگری، دیدار با 40 خانواده شهید، 40 مسابقه ورزشی، نمایشگاه توانمندی‌های بسیجیان در عرصه مقاومتی برخی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان است.

انتهای پیام/ ت

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در آستانه هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج در نشست خبری  شرکت کرد و به خبرنگاران گفت: ۲ هزار و ۷۶۰ برنامه در سطح بسیج و ۱۴۱ برنامه در سطح سپاه طی هفته عقیدتی و سیاسی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی ادامه داد: برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان حلقه‌های صالحین، برپایی حلقات صالحین، برگزاری مسابقه نقاشی و خطاطی در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری و سایر شهدا اهم برنامه‌ها است.

وی، بصیرت دهی به جامعه را از عمده برنامه های سپاه و بسیج در هفته عقیدتی، سیاسی اعلام کرد و گفت: امروزه جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه است. 

حجت الاسلام فیاضی، اظهار کرد: جامعه ای موفق است که اهل بصیرت باشند و با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، مردم به واسطه بصیرت و آگاهی ایجاد شده، در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره حضور فعال داشتند. 

وی تشریح ثمرات و موفقیتهای انقلاب اسلامی را از مصادق جهاد تبیین دانست و گفت: وعده صادق تجلی و مایه تبلور انقلاب اسلامی بود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، تاکید کرد: ایران، آرمانی ترین کشور در دفاع از دین و استقلال در دنیا است لذا تبیین دستاوردها و موفقیتهای نظام در دستور کار قرار گیرد. 

از ۸ تا ۱۳ اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج نام‌گذاری شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است