Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@17:39:52 GMT

زمان تشییع پیکر مرحوم سردار ابراهیم حاج محمدزاده

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۸۵۰۵

به گزارش فارس، مراسم تشییع جنازه و تدفین مرحوم، مجاهد خستگی ناپذیر، سردار گرانقدر ابراهیم حاج محمدزاده، اولین مسئول دفتر سیاسی و مرکز مطالعات و تحقیقات جنگ سپاه، روز جمعه یکم  آذر ساعت ۳۰: ۸ صبح از مقابل مسجد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم واقع در شهرک شهید محلاتی خیابان ولایت برگزار می‌شود.

سردار حاجی محمدزاده معاون اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از چهره‌های مبارز نهضت امام(ره) که طی روزهای اخیر بر اثر بیماری در بیمارستان بستری شده بود،امروز دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حاجی محمدزاده از جمله شخصیت های انقلابی بود که بعد از انقلاب به شکل گیری دفتر سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک بسزایی کرد.

حضور امت اسلامی در مراسم تشییع این سردار سپاه اسلام، موجب شادی روح آن مرحوم و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ سردار علی‌اصغر محسن‌شیخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: پیکر‌های مطهر شش شهید دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهر تهران تشییع و تدفین شود. وی افزود: خاکسپاری پیکر مطهر شهدا در شهرک شهید خرازی، هوافضای سپاه، سازمان زندان‌ها، شهرک دریا و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و نمایشگاه نزاجا انجام خواهد شد. گفتنی است، پیکر شهدای گمنام از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تفحص، و در مناسبت‌های مختلف سال به ویژه ایام شهادت اهل بیت (ع) در مناطق مختلف کشور تشییع و تدفین می‌شود.

دیگر خبرها

  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد