Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال بارش متناوب باران از دیشب در استان، سیلاب در ساری مرکز مازندران فرا گرفت. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، بارش باران همراه با سیلاب از دقایقی پیش ساری مرکز مازندران را درنوردید. براساس گزاش خبرنگاران تسنیم در شهر ساری، بارش سیلاب سبب آبگرفتگی معابر شهری مرکز استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش باران همچنین سبب وقوع ترافیک شدید در مرکز استان شده و آمد و شد خودروها را دچار اختلال کرده است.

هم اکنون نیروهای امدادی شهر ساری در حالت آماده باش برای جلوگیری از خطرات سیلاب در سطح شهر هستند. سیلاب همچنین سایر شهرهای مرکزی استان نظیر قائم‌شهر، بهشهر و نکا را نیز فرا گرفته است.

بارش باران همراه با سیلاب همچنین سبب مسدودی محور سوادکوه به تهران شده است.

علی اصغر احمدی، مدیرکل مدیریت بحران مازندران با تایید این خبر به تسنیم گفت: بارش سنگین باران در مناطق دشت و برف در کوهپایه سبب سختی تردد در محورها شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون محورهای فیروزکوه، هراز، سوادکوه و کندوان شاهد بارش شدید برف و باران است، تصریح کرد: رافیک در جاده کندوان ( چالوس- کرج) از شمال به جنوب در منطقه هزارچم تا تونل کندوان پرحجم و نیمه سنگین است و در سایر مسیرها نیز تردد به طور عادی و روان در جریان است.

احمدی گفت: ترافیک در محور هراز ( آمل- تهران) از شمال به جنوب در محدوده چلاو، تونل وانا تا تکاور و ولاسم در هر دو مسیر به صورت پرحجم و در برخی مواقع نیز به صورت نیم سنگین ادامه دارد.

وی افزود: تردد در تمام محورهای استان مازندران با وجود بارش برف و باران برقرار است و مشکلی برای تردد خودروهای عبوری در محورهای این استان وجود ندارد.

انتهای پیام/  ت

R41358/P/S6,74/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز بسته شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور هراز مسیر (رفت و برگشت) به علت بارش باران، ریزش سنگ و عدم ایمنی کافی  تا اطلاع بعدی مسدود می‌باشد.

تردد خودرو‌ها از محور‌های جایگزین سواکوه و کندوان انجام خواهد شد.

آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در محور‌های استان عادی و روان است و محور‌های شمالی دارای بارش باران می‌باشند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • محور هراز باز شد
  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • فیلمی از وقوع سیلاب بر اثر بارش باران در روستای نایه
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • محور هراز بسته شد
  • هشدار وقوع سیلاب در مازندران