Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ امیرخسرو فخریان امشب در دومین همایش فروشگاه‌های زنجیره ای که با حضور وزیر صنعت برگزار شد، اظهار داشت: در جریان ناآرامی های اخیر که در کشور رخ داده تا به امروز ۷۷ فروشگاه زنجیره ای به صورت کامل تخریب شده که در قالب ۳۵هزار متر مربع از فضاهای فروشگاهی کشور را در بر می گیرد و متاسفانه بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان کالا در آن به طور کامل غارت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار اجناسی که از فروشگاه‌ها به غارت رفته است برخی املاک فروشگاهی نیز نیازمند بازسازی هستند که امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر این اقدام را انجام دهیم.

فخریان با بیان اینکه ۱۳۷ فروشگاه عضو این اتحادیه بزرگ صنفی هستند، ادامه داد: بسیاری از این اعضا تولیدکنندگانی هستند که علاوه بر فروش محصولات خود، کالاهایی دیگر شرکت ها را نیز به مردم عرضه می کنند و این در حالی است که تمامی آنها کاملا پایبند به نظام بوده و همواره در کنار دولت به ارائه خدمات به مردم پرداخته اند.

رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره ای تصریح کرد: پس از اعلام سهمیه بندی بنزین از سوی دولت، تمامی اعضای این اتحادیه در قالب طرح ویژه ای میزان تخفیف های خود را افزایش داده اند به نحوی که اکنون علاوه بر اینکه افزایش قیمت نیز نداشته ایم به مراتب قیمت های برخی کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم نیز کمتر از روزهای قبل از اعلام سهمیه بندی بنزین است.

وی تاکید کرد: انتظار این واحدها از دولت آن است که در جبران هزینه های ناشی از اعتراضات به واحدهای صنفی کمک کند، چرا که این واحدها تحت پوشش بیمه اغتشاش و آشوب قرار نداشته و هزینه های سنگینی را متحمل شده اند.
 

منبع: مهر خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 افزایش قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  مردم مازندران، قرار است صبح روز ۳۰ فروردین برای حمایت و قدرداني از عملیات تاريخي و غرورآفرین وعده صادق و طرح نور ، زنجیره انسانی دیار علویان را به صورت همزمان در ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۳۰ فروردين در سواحل مازندران برگزار کردند.

کاربران فضای مجازی مازندران در حمایت از این زنجیره انسانی از صبح ۲۹ فروردین پویشی را با نام #زنجیره_علویان در فضای مجازی راه‌اندازی کردند و تاکنون هزاران نفر به این پویش در شبکه‌های اجتماعی پیوسته‌اند.

کاربرانی که به این کارزار پیوسته‌اند، ضمن محکوم نمودن جنایت‌های رژیم صهیونیستی از مردم مازندران خواسته‌اند برای قدردانی از نیروهای مسلح ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه خود را به سواحل سراسر استان برسانند.








 

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور
  • ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیک رایگان در فروشگاه‌ های زنجیره‌ای
  • زنجیره انسانی مردم ولایتمدار چالوس در ساحل دریا
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • رقابت اسرائیل و اوکراین برای جلب توجه غرب در نشست سران اروپا
  • ماهواره‌های متعددی در مرحله ساخت داریم
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟