Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@06:03:00 GMT

قاتل زنجیره‌ای پس از ۹۶ فقره قتل دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۸۷۰۳

ساعت 24- منابع خبری در پاکستان از بازداشت یک قاتل زنجیره‌ای با بیش از ۹۶ قتل در جنوب این کشور خبر دادند.

 به گزارش پایگاه خبری "ای آر وای نیوز"، پلیس کراچی پاکستان طی عملیاتی در غرب این شهر، قاتل زنجیره‌ای که تاکنون بیش از ۹۶ قتل مرتکب شده را بازداشت کرد.

پلیس کراچی اعلام کرد: این فرد در بازجویی‌های انجام شده به ۴۳ فقره قتل به طور مستقیم اعتراف کرده و می‌گوید در قتل ۵۳ نفر دیگر نیز دست داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منابع خبری، این شخص که "زبیر علی" نام داشته و به "قاتل کیسه‌ای" مشهور است، رهبری گروهی متشکل از ۵۰ نفر از اشرار شهر کراچی را به عهده داشته است.

این قاتل زنجیره‌ای به قتل ۳ سرباز پاکستانی از جمله یک سرباز نیروی دریایی و یک نیروی پلیس در شهر کراچی اعتراف کرد

وی همچنین اعتراف کرده که تعداد زیادی از قتل‌ها را به طور هدفمند و به دستور یکی از سران حزب سیاسی جنبش متحده قومی پاکستان انجام داده است. به گفته منابع خبری این شخص همچنین به طور مستقیم با اعضای حزب جنبش متحده قومی در لندن در ارتباط بوده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: قاتل زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است

شبکه خبری المیادین به نقل از منابع ایرانی تصریح کرد: هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است.    به گزارش ایسنا، منابع ایرانی به المیادین گفته‌اند هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته و رسانه‌های آمریکایی یک جنگ نیابتی اطلاعات نادرست را از طرف رژیم صهیونیستی اجرا می‌کنند.   یک مقام ایرانی هم به رویترز گفته حمله موشکی به ایران انجام نشده و صداهای انفجار در اصفهان ناشی از فعال‌شدن سامانه‌های پدافندی بوده است.   فاکس نیوز هم خبر داده آمریکا در حوادث امروز نقشی نداشته است.   بامداد روز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور  در برخی از شهرها از جمله اصفهان خبر دادند.   شنیده شدن صدای شلیک مربوط به پدافند هوایی برای مقابله با ریزپرنده‌ها بوده است و اخبار مربوط به انفجار در برخی نقاط کشور نادرست است.   تا این لحظه هیچگونه انفجار و آتش‌سوزی در تاسیسات اصفهان گزارش نشده و شرایط آرام و عادی است.    همچنین بر اساس این گزارش ،برخلاف آنچه که برخی از منابع خبری خارجی اعلام کردند تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است.   منابع خبری موثق اعلام کردند گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟
  • قاتل شهروند شیروانی دستگیر شد
  • کشف ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل در فریمان