Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: جمهوری اسلامی امروز کشوری مقتدر و توانمند است و به خوبی می تواند مسائل داخلی و خارجی خودش را با تکیه بر ظرفیت های موجود مدیریت کند.
وی افزود: برخی افراد در قالب تبلیغات روانی از ضعف کشور در برخی مسائل حرف می زنند درحالی که این مسائل سزاوار خودشان است و برخلاف این گفته ها، کشور در اوج اقتدار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی اضافه کرد: کشور در حوزه نفوذ و در وادار کردن طرف مقابل به تامین خواسته ها موفق عمل کرده است؛ همه تلاش دشمنان بر این مسئله متمرکز شده است که ایران در مقام اعمال قدرت توانایی نداشته باشد.
وی گفت: در افکار عمومی نظام جمهوری اسلامی را متهم به بی اعتنایی به امور داخل و توجه بیش از حد به مسائل منطقه می نمایند، در حالی که حضورما در حوزه‌های پیرامونی اهداف امنیتی و دفاعی دارد.
مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی ادامه داد: به رغم مورد اصابت قرار گرفتن پهپاد آمریکایی توسط سامانه های موشکی ایران، آمریکا حتی جرأت تعرض به کشورمان را نداشت درصورتی که اگر ما فقط مرزهای خود را کنترل می کردیم، حتما مورد تهاجم قرار گرفته بودیم.
وی گفت: این که آمریکائی ها با همه پول و قدرت خود توان اعمال قدرت علیه کشور را ندارند برای این است که چون در حوزه نفوذ از توانایی برخوردار شده ایم که منافع آن‌ها را به چالش می کشد.
مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی تصریح کرد: اینکه گاهی اوقات گفته می‌شود مشکل مدیریتی در کشور وجود دارد، بنای تخطئه مدیران نیست؛ شرایط واقعا دشوار و مانند یک بازی شطرنج پیچیده شده است. به این معنی که هر کجا قدم گذاشته می شود مهره های حریف نشسته و اقدام مورد نظر را خنثی می کند.
وی با اشاره به وجود فساد اقتصادی در کشور ابراز کرد: علی رغم اینکه مدیران پاکدست بسیاری در کشور وجود دارند اما کسی خیال نکند همه مدیران کشور از این صفت برخوردار هستند.
مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی ادامه داد: ما با چالش نرم در داخل کشور مواجه هستیم، مردم برای گرانی ها اعتراض دارند و اعتراض حق آن هاست لذا ما درگیر با ملت نیستیم و باید به این نکته مهم توجه داشت. اگر برداشت اشتباه از این اعتراضات داشته باشیم ممکن است که رفتار اشتباهی هم صورت گیرد.
وی تصریح کرد: دشمن در تلاش است که چالش نرم ما را به یک چالش سخت یا رادیکالیزه تبدیل کند لذا باید به این مسئله توجه کرد و اجازه نداد دشمن به اهداف خود دست پیدا کند.باید حساب مردم را از مشتی شرور و خرابکار جدا کرد.
مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی جامعه ایرانی را تحول خواه دانست و اظهار کرد: ما با حادثه امنیتی مواجه هستیم اما بحران امنیتی نداریم؛ اگر هر یک از این دو مقوله جا به جا شود و به اشتباه مورد توجه قرار گیرد، ممکن است رفتار اشتباهی به دنبال داشته باشد.
وی با بیان اینکه امنیت، ثبات و آرامش نتیجه رفتار و رویکرد عاقلانه است، خاطرنشان کرد: هدف دشمن این است که اردوگاه ملی ما را از عناصر جسور، حاضر در میدان و باانگیزه تخلیه کند.
مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود تحریم، عملیات روانی و تشویق رسانه ای را رویکرد دشمن برای مقابله با قدرت جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اضافه کرد: دشمن با این سه رویکرد به دنبال چند هدف مهم از جمله تبدیل کردن صحنه های اعتراضات به خشونت، جلوه دادن ماهیت تقابل مردم و نظام از اعترض به قیمت کالاها به تقابل ریشه ای در معادلات فهمی و دینی، پرداخت هزینه تامین خواسته های خود از طرف مردم ایران و آشتی ناپذیر جلوه دادن فضای داخلی و مناسبات نظام جمهوری اسلامی است.
وی بیان کرد: اعمال فشار دشمن نسبت به ایران به بهانه فعالیت هسته ای، موشکی، نفوذ منطقه ای و نقض حقوق بشر در دنیا به نمایش گذاشته می شود اما انگیزه این رفتار در حقیقت نتیجه شکستی است که دشمن از ملت ایران خورده است.
مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی تصریح کرد: دشمنان از تحریم و فشار به عنوان راهبرد پیروزی یاد می کنند درحالی که نفس این راهبرد به معنایی شکست در برابر قدرت نظامی و منطقه ای کشورمان است؛ آنها با عنوان کردن این راهبرد به عبارتی به شکست خود اقرار می کنند.
وی با اشاره به اینکه شرایط بعد از اجرای قانون مدیریت و اصلاح مصرف سوخت در کشور با موفقیت مدیریت شد، افزود: در این زمینه استان خراسان رضوی برای بسیاری از استان ها می تواند الگو باشد، این موفقیت با تلاش شبانه روزی مسئولان تحت مدیریت استاندار اتفاق افتاد.
مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی افزود: حدود ۹۰ درصد فتنه انگیزها و افراد شرور شناسایی و اکثر آن ها دستگیر شده اند و خوشخبتانه شناسایی و دستگیری این افراد به موقع انجام شد.
وی با بیان این که در چهارچوب اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات اقتصادی باید اقداماتی انجام شود، گفت: در حوزه ماموریتی که بر عهده تک تک مسئولان قرار دارد، باید خدمات رسانی به مردم تقویت شود. مسئولان بدانند اقدامی که به صورت میدانی در چند روز اخیر انجام شد؛ تمام نمی شود مگر این که مشکلات معیشت مردم مرتفع شود.
مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی افزود: دستگاه های نظارتی و قضایی باید با مدیرانی که به وظایف خود عمل نمی کنند، مدارا نکرده و مسئولان هم باید با فساد در حوزه های کاری خود مقابله کنند.

برچسب‌ها مشهد جلسه شورای اداری خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد جلسه شورای اداری خراسان رضوی مشهد جلسه شورای اداری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه

استاندار مازندران گفت: سرعت تغییرات در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و غیره به حدی است که باید آینده نگر نسبت به تغییرات باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یوسف نوری در جلسه شورای فرهنگ عمومی که ظهر امروز در ساری برگزار شد با تاکید بر مشارکت  در اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: انقلاب امام راحل یک انقلاب فرهنگی است و امروز اگر مشکلاتی را در همه حوزه‌ها می‌بینیم بی توجهی به مقوله فرهنگ است.

وی افزود: با الگوگیری‌های نامناسب دوگانگی‌هایی ایجاد شده و صاحب نظران فرهنگ اعتقاد دارند باور هرگونه شکل بگیرد ارزش‌هایی نمود پیدا می‌کند.

استاندار مازندران، تصریح کرد: امروز کسانی که باورمندی قوی دارند در جامعه منشا تحول بوده‌اند و بزرگان زیادی از استان مازندران با باورهای قوی هستند که الگوگیری از آنان می‌تواند در تقویت باورها اثرگذار باشد.

نوری با بیان اینکه تغییرات در فرهنگ زیاد است عنوان کرد: سرعت تغییرات در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و ‌...به حدی است که باید آینده نگر نسبت به تغییرات باشیم چرا که شاهد تغییر نسل‌ها هستیم.

استاندار مازندران برنامه‌ریزی از منظر روش و ابزار برای دو نسل آینده را ضروری دانست و گفت: برنامه شورای فرهنگی استان‌ها مبتنی بر تغییرات باید پیگیری شود.

وی به پیشگامی مازندران در کسل رتبه‌ها در المپیادها و فعالیت‌های قرآنی و برپایی یادواره‌‌های شهدا اشاره کرد و افزود: باید اقتصاد را هم در کشاورزی و صنعت و خدمات تعریف کرده و ببینیم.

نوری با بیان اینکه نیازمند برنامه‌ریزی برای اقشار بیکار هستیم تصریح کرد: درد دل فارغ التحصیلان را باید بشنویم و مسئولین مسئولیت در قبال جوانان دارند.

نوری یادآور شد: در دانشگاه، حوزه، مدارس با ورود مشارکت‌های مردمی باید در باورمندی‌ها تلاش و کوشش کنیم.

وی تحقق شعار سال با تعریف بسته کاری مشخص با پیوست اطلاع رسانی را مهم دانست.

آیت‌الله لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران نیز در جلسه فرهنگ عمومی گفت: لایه اول فرهنگ باورمندی است و باید در این زمینه اقدامات پایدار و مانایی انجام شود.

وی افزود: باید ایمان و باورهای خود را قوی کنیم و ضعف معرفت و باور دینی وجود دارد و اطلاعات دینی بسیار ضعیف است که باید در این زمینه اقدامات موثر انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: امیدواریم جلسه شورای فرهنگ عمومی به خروجی‌های اثرگذار دست یابد.

وی ورود به مسئله ازدواج، زاد و ولد و جمعیت را خواستار شد و پایبندی به اصول فرهنگ حجاب و عفاف را ضروری دانست.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر رفع موانع تولید تاکید کرد و ادامه داد: باید گره‌های ماشین اقتصاد و تولید طرح، بررسی و حل و فصل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • تغییر باورهای ۳۰ سال گذشته درباره فرزندآوری، به عهده آموزش و پرورش است
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد