Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@03:37:13 GMT

چمران: آشوبگران باید ۲ ماه قبل شناسایی می‌شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۸۸۵۴

ساعت 24- عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با طرح این سوال که چرا نیروهای امنیتی از 2 ماه پیش‌تر جلوی گروه‌های اغتشاشگر را نگرفتند؟ گفت: نیروهای امنیتی باید به میدان آمده و اشرار را شناسایی و دستگیر کنند.

 مهدی چمران عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شامگاه امروز در همایش "گام دوم انقلاب" که به همت جمعیت گام دوم برگزار شد، اظهار داشت: چهل سال اول انقلاب پایان یافت و این در حالیست که از همان روزهای نخستین وعده می‌دادند که در ماه‌ها و روزهای آینده این انقلاب پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمران ادامه داد: عده ای در ایام گذشته در رسانه‌ها خوشحالی می‌کردند که تمام شد و بلافاصله تشکیل حکومت می‌دهیم و دنبال ربع پهلوی سینه می‌زنند و فکر می‌کنند که خبری هست و از آن ۲۵۰میلیارد دلاری که پهلوی برد چیزی به آنها می‌رسد.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی که دشمنان به خودشان امیدواری می‌دهند که انقلاب در حال افول است ما وارد دومین چله انقلاب می‌شویم و رهبر انقلاب برای این دومین چله یک مانیفست و منشور را تدوین و ارائه می‌کنند،‌ گفت: در حالی که دشمنان می‌گویند جمهوری اسلامی تا ۲۲بهمن باقی نمی‌ماند و مسائل سال ۹۶پیش آمد و تابستان داغ را پیش‌بینی کرده بودند و برای سال۹۸برنامه داشتند، و عده‌ای زودباور حتی از بین مسئولین در داخل هم باور کرده بودند، رهبر انقلاب وقت صرف می‌کنند و با مشورت با افراد بیانیه گام دوم را به عنوان منشور چله دوم انقلاب ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به بند اول بخش دوم بیانیه گام دوم تصریح کرد: ما این روزها امنیت را خوب می‌فهمیم و خوب می‌توانیم درک کنیم. شهیدی که امروز تشییع شد بین مردم رفته بود که بگوید ما از گرانی ناراحتیم و مردم هم ناراحتند و قشر مستضف تحت فشار است ولی عده‌ای بر این موج سوار می‌شوند.

چمران ادامه داد: این افراد حتی شاید زمان اقدامات خود را هم به دقت تنظیم کرده بودند و باید از دوستان پرسید که از کجا گیر آورده بودند. وقتی به مردم نگفته بودند و دو روز قبل هم تاکید کرده بودند که دروغ است و چنین چیزی نخواهد شد، مردم شب عید خوابیده‌اند و صبح شنیده‌اند که بنزین گران شده است.

وی با تاکید بر اینکه این حوادث که پیش می‌آید انسان می‌فهمد امنیت یعنی چه، گفت: امنیت ما امنیتی مثال‌زدنی در یک فضای کاملا ناآرام خاورمیانه است و این به برکت خون شهدا و رهبری عزیزمان به وجود آمده و باید آن را قدر بدانیم و دنبال کنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در گام دوم امنیت اولین مسئله است چون همه می‌خواهند آن را از ما بگیرند گفت: این امنیت حتی در خود آمریکا هم نیست و می‌خواهند امنیت در بین ما نباشد.

وی با بیان اینکه نمی‌دانم وزارت اطلاعات ما کجاست؟ و چرا جلوی این گروه‌ها را نگرفته است‌؟ گفت: این همه داد و فریاد و رجزخوانی این موقع‌ها به درد می‌خورد و الان باید به میدان بیایند و 2 ماه قبل باید این گروه‌ها شناسایی می‌شد. در تلگرام و جاهای دیگر سازماندهی و آموزش داده شده‌اند ولی ما هم بلدیم به آنها نفوذ کنیم و چطور این کارها نشده، جای تعجب دارد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مبنا و اصل پیشرفت یک کشور علم و دانش است‌، بیان داشت: مبنای کار ما علم و دانش است و اهمیت تخصص در اینجا نمایان می‌شود و وظیفه متخصصین به نشستن و برخاستن خلاصه نمی‌شود.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مهدی چمران احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‎نقش و جایگاه نیروهای مسلح در تأمین امنیت تعیین کننده است

به گزارش خبرنگار مهر، عباس غریبی صبح یکشنبه در نشست با فرماندهان ناوتیپ ذوالفقار و سپاه ثارالله خارگ اظهار کرد: توسعه پایدار زمینه ساز گسترش، تقویت و ارتقای امنیت است.

وی اضافه کرد: امنیت پایداری که در کشور اسلامی ما وجود دارد به راحتی به دست نیامده و این مهم با تلاش همه نیروهای مسلح ایجاد شده است.

‎مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه صادرات نفت ایران با امنیت کامل صورت می‌گیرد، ابراز داشت: با حضور نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیج سرافراز با شتاب بالا در حال انجام فعالیت‌ها به ویژه صادرات نفت هستیم.

وی به عملیات تنبیهی سپاه علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود: غرور ایرانی فرزندان سپاه در عملیات پیروزمندانه و اقدام تنبیهی رژیم غاصب صهیونیستی باعث وحدت بین مردم ایران شد؛ اگر چه دشمنان در حال کوچک نشان دادن این اقدام مهم هستند.

غریبی با بیان اینکه در شرکت پایانه‌های نفتی ایران، قدردان این عملیات قاطع و غرورآفرین هستیم، دستاورد بزرگ در عملیات وعده صادق را گامی بلند برای عملیات نهایی دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی از جغرافیای جهان اسلام دانست.

کد خبر 6084254

دیگر خبرها

  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • نیروهای مسلح زینت ولایت، عزت دین و ضامن امنیت کشور هستند
  • ‎نقش و جایگاه نیروهای مسلح در تأمین امنیت تعیین کننده است
  • عملیات مسخره اسرائیل در اصفهان با اسباب بازی/ مدیریت شهری در حوزه مسکن حکم کمک کننده دارد