Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی که تمامی برندهای مطرح و بزرگ جهان در لس‌آنجلس گردهم آمده‌اند تا جدیدترین محصولات خود را در نمایشگاه خودرو این شهر معرفی کنند، لکسوس نیز از شرق آسیا به آمریکا آمده تا نسخه جدیدی از مدل جذاب LC 500 را به نمایش بگذارد. LC 500 کروکی با سقف جمع‌شونده پارچه‌ای در تابستان سال آینده به عنوان مدل ۲۰۲۱ به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییرات نسخه کروکی، جزئی اما اساسی

نسخه کروکی LC 500 شباهت بسیار زیادی به مدل کوپه آن دارد، تنها تفاوت این دو مدل در سقف و قسمت عقب خودرو دیده می‌شود. شاسی خودرو نسبت به مدل کوپه بهبود یافته و استحکام بیشتری پیدا کرده است، سیستم تعلیق چرخ جلو نیز تغییراتی به خود دیده و وزن سبک‌تری خواهد داشت، البته عملکرد کلی آن دچار تحول نشده است.

سقف فابریک از چهار لایه پارچه مقاوم تشکیل شده، موتور الکتریکی سقف جمع شونده در قسمت عقب خودرو جای گرفته، تغییرات قسمت عقب خودرو نیز به همین دلیل است. این موتور چندین کیلو به وزن خودرو اضافه کرده که با از بین رفتن سقف کربنی و بهبود شاسی و سیستم تعلیق جدید، این افزایش وزن جبران شده است. تنها ۱۵ ثانیه زمان لازم است تا سقف به طور کامل باز یا بسته شود، این زمان در حین حرکت با سرعت بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت، یک ثانیه بیشتر خواهد بود. در کنار این موارد سیستم تهویه داخلی در هنگام باز بودن سقف، به تغییر دمای داخل خودرو کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: خودروهای الکتریکی تویوتا و لکسوس تا سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شوند + تصاویر

مشخصات فنی بدون تغییر نسبت به مدل کوپه

بخش فنی خودرو تقریبا با مدل کوپه برابر است، در این مدل نیز از پیشرانه هشت سیلندر ۴۷۱ اسب‌بخاری با ۵۴۰ نیوتن‌متر گشتاور استفاده می‌شود. نیرو به وسیله سیستم انتقال ۱۰ سرعته خودکار به چرخ‌ها هدایت می‌شود. برای تجربه صدای خروجی بهتر، لکسوس از اگزوز‌های جدیدی استفاده کرده که صدای خودرو را بم و خشن می‌کند، این شرکت تاکید کرد که صدای خروجی با دستگاه‌های الکتریکی تقویت نشده و طبیعی است.

یک نسخه ویژه از LC 500 کروکی نیز تولید می‌شود که دارای برخی آپشن‌های بیشتر و رنگ‌بندی جذاب‌تر است، این نسخه تنها در ۱۰۰ عدد تولید می‌شود و زودتر از نسخه اصلی نیز به صورت حراجی به فروش خواهد رفت.

انتهای پیام/

رونمایی از لکسوس LC 500 کروکی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه خودرو لس انجلس لکسوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید

به گزارش "ورزش سه"، اورتون شب گذشته در دیدار معوقه از رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف لیورپول رفت و موفق شد این حریف همشهری و قدیمی‌اش را با دو گل شکست دهد و یک پیروزی شیرین را به دست آورد.

این شکست باعث شد که شاگردان یورگن کلوپ از کورس قهرمانی این مسابقات عقب بمانند و شرایط برای رسیدن به این جام برای آنها بسیار دشوار شود. نکته جالب اینجاست که اورتون از زمان پیروزی برابر لیورپول تحت هدایت آنچلوتی در فصل 21-2020 دیگر موفق به کسب سه امتیاز بازی برابر این تیم نشده بود.

حالا دایش در کنار این مربی ایتالیایی تنها مربیانی هستند که موفق شده‌اند لیورپول را شکست دهند و این رکورد جذاب به نام او هم ثبت شده است. تلاش اورتون برای فرار از منطقه سقوط و ادامه حضور در لیگ برتر در فصل آینده همچنان ادامه دارد و سه امتیاز این بازی می‌تواند کمک شایانی به آنها در رسیدن به این هدف کند.

این تیم در این فصل با معضل جدی کسر امتیازهای متوالی روبرو بوده و در حال حاضر در جایگاه شانزدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایستاده است و امیدوار است که بتواند در دیدارهای پیش رو فاصله‌اش را با قعر جدول بیشتر کند.

دیگر خبرها

  • فیلم| لحظاتی از جذاب‌ترین و تکنیکی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • تصاویری جذاب از معرفی تسلا مدل ٣ پرفورمنس ٢٠٢۴
  • پنج کاربرد برتر و جذاب قایق بادی
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • چرا لپ تاپ‌های گیمینگ از سیستم‌های گیمینگ جذاب‌تر هستند
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب