Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبری صدای ایران  امیرخسرو فخریان امشب در دومین همایش فروشگاه‌های زنجیره ای که با حضور وزیر صنعت برگزار شد، اظهار داشت:   در جریان آشوب های اخیر که از سوی برخی اغتشاشگران در کشور رخ داده تا به امروز ۷۷ فروشگاه زنجیره ای به صورت کامل تخریب شده که در قالب ۳۵هزار متر مربع از فضاهای فروشگاهی کشور را در بر می گیرد و متاسفانه بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان کالا در آن به طور کامل غارت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در کنار اجناسی که از فروشگاه‌ها به غارت رفته است برخی املاک فروشگاهی نیز نیازمند بازسازی هستند که امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر این اقدام را انجام دهیم.
فخریان با بیان اینکه ۱۳۷ فروشگاه عضو این اتحادیه بزرگ صنفی هستند، ادامه داد: بسیاری از این اعضا تولیدکنندگانی هستند که علاوه بر فروش محصولات خود، کالاهایی دیگر شرکت ها را نیز به مردم عرضه می کنند و این در حالی است که تمامی آنها کاملا پایبند به نظام بوده و همواره در کنار دولت به ارائه خدمات به مردم پرداخته اند.
رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره ای تصریح کرد: پس از اعلام سهمیه بندی بنزین از سوی دولت، تمامی اعضای این اتحادیه در قالب طرح ویژه ای میزان تخفیف های خود را افزایش داده اند به نحوی که اکنون علاوه بر اینکه افزایش قیمت نیز نداشته ایم به مراتب قیمت های برخی کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم نیز کمتر از روزهای قبل از اعلام سهمیه بندی بنزین است.
 به نوشته مهر وی تاکید کرد: انتظار این واحدها از دولت آن است که در جبران هزینه های ناشی از اغتشاش به واحدهای صنفی کمک کند، چرا که این واحدها تحت پوشش بیمه اغتشاش و آشوب قرار نداشته و هزینه های سنگینی را متحمل شده اند.
 


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: خسارت اغتشاشگران فروشگاهها تخریب اشوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: کل خسارت مادی به غزه بیش از ۹۰ میلیارد دلار است

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جلسه پارلمان اروپا در استراسبورگ که به صورت آنلاین پخش می‌شد به برآورد خسارات وارده به غزه در سایه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت که حدود ۴۵ درصد از کل زیرساخت‌های غیرنظامی در نوار غزه ویران شده است، ۶۰ درصد از زیرساخت‌های باقی مانده آسیب دیده است و کل خسارت مادی بیش از ۹۰ میلیارد دلار است. 

وی گفت: ۹۰ میلیارد دلار بهای بازسازی زیرساخت‌های غزه خواهد بود. اینها تخمین‌هایی است که از ژانویه سال جاری انجام شده است و احتمالاً اکنون وضعیت حتی بدتر است. بیش از ۶۰ درصد زیرساخت‌ها آسیب دیده و ۴۵ درصد به طور کامل تخریب شده است.

بورل بار دیگر خواستار دسترسی کامل کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه شد وگفت اتحادیه اروپا از اسرائیل می‌خواهد آتش بس را برقرار کند. وی همچنین موضع اتحادیه اروپا و گروه هفت مبنی بر اینکه اسرائیل نباید عملیات زمینی در رفح انجام دهد را تکرار کرد.

اوضاع در خاورمیانه از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ با درگیری نیرو‌های حماس با اسرائیل وخیم شد. اسرائیل محاصره کامل غزه را اعلام و حمله به بخش و مناطق خاصی از لبنان و سوریه را آغاز کرد و پس از آن عملیات زمینی را در غزه آغاز کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی بارندگی به بناهای تاریخی سیستان‌وبلوچستان
  • بورل: کل خسارت مادی به غزه بیش از ۹۰ میلیارد دلار است
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان