Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:24:02 GMT

اجرای ۱۶۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان یزد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۸۹۴۲

اجرای ۱۶۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان یزد

سرهنگ عباس جوکار عصر چهارشنبه در آستانه هفته بسیج ( ۳۰ آبان الی ۶ آذر ) در نشستی با خبرنگاران افزود: ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های پزشکی و حقوقی، تامین امنیت محلات با انجام گشت‌های رضویون، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق کم برخوردار، برگزاری دوره‌های پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در محلات و تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم‌یار و اشتغال‌زا اهم برنامه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج، برگزاری همایش‌های فرهنگی و بصیرتی ، دیدار با مسئولان اجرایی، تکریم خانواده شهیدان، آیین غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا و برگزاری مسابقات بخشی از برنامه‌های هفته بسیج است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد بیان داست: رزم شبانه، حضور در نمازجمعه و ارائه برنامه‌ها پیش از خطبه‌ها، اجرای همایش تحکیم بنیان خانواده، گردهمایی بسیجیان در مسجد حظیره همزمان با نماز مغرب و عشا، همایش مقابله با آسیب‌های اجتماعی در محلات نیز پیش بینی شده است.

به گفته جوکار ، فلسفه وجودی این تشکل ، خدمت به مردم است و بسیج نه تنها در عرصه دفاعی اوایل انقلاب و دفاع مقدس نقشی بی بدیل داشت  بلکه پس از این دوران نیز در دفاع از جامعه در برابر تهاجم فرهنگی و نجات جامعه پیشگام و در تمامی غائله‌ها علیه انقلاب و نظام نقش‌آفرین بوده و امنیت را به مردم بازگردانده است.

وی به برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر با فراخوانی بسیجیان از فردا(پنجشنبه) ۳۰ آبان با هدف  کسب آمادگی در زمینه‌های امداد و نجات، حفاطت از بافت تاریخی و گردشگران با همکاری میراث فرهنگی برای اولین بار خبر داد .

پنجم آذر ماه سال ۵۸ سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) است که به همین مناسبت از ۲۹ آبان ماه تا پنجم آذرماه در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

برچسب‌ها یزد سازمان بسیج مستضعفین گام دوم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد سازمان بسیج مستضعفین گام دوم انقلاب یزد سازمان بسیج مستضعفین گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد

سرهنگ دهقان رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به قدردانی از هنرمندان بسیجی فعال در عرصه حجاب، طوفان الاقصی و انتخابات گفت: در این رویداد هنری از هنرمندان فعال در سال ۱۴۰۲، برگزیدگان جشنواره شعر بسیج و هنرمندان برگزیده در جشنواره صنایع دستی بسیج نیز تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: این رویداد هنری با محوریت انجمن‌های هشتگانه هنری و با حضور جمع زیادی از هنرمندان استان برگزار شد.

سرهنگ دهقان ادامه داد: شاعران و هنرمندان استان در این همایش به خواندن شعر‌هایی در زمینه انتفاضه، مقاومت فلسطین و محکومیت جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا