Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌آقا یحیایی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۶ نفر در پنج دستگاه خودرو گرفتار برف و کولاک در محور فولادمحله به کیاسر با اعزام تیم امداد و نجات این جمعیت نجات یافتند.

وی با اشاره به برف و کولاک شدید در محور سمنان به فیروزکوه، بیان کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر استان در این محور نیز در حال امدادرسانی به دو تریلی با چهار سرنشین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان یادآور شد: بر اثر وقوع بارش شدید باران و برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی که از ظهر امروز شدت گرفت، نیروهای امدادی و عملیاتی این مناطق به حالت آماده باش در آمدند.

جاده سمنان به فیروزکوه به علت بارش شدید برف تا اطلاع ثانوی مسدود است.

براساس گزارش هواشناسی، ناپایداری‌ و بارندگی ها در نقاط مختلف استان سمنان با حضور سامانه جوی تا پایان هفته ادامه دارد.

هموطنان گرفتار در حوادث مختلف می توانند از طریق شماره ۱۱۲ سامانه امداد و نجات هلال احمر، از خدمات این نهاد بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها جمعیت هلال احمر بارش برف امداد و نجات مهدی شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر بارش برف امداد و نجات مهدی شهر جمعیت هلال احمر بارش برف امداد و نجات مهدی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر خلفی اظهار داشت: این افراد در ۸۲۷ دوره آموزشی با کمک‌های اولیه، آموزش عمومی امداد و نجات، دوره تخصصی، دوره بازآموزی، دوره ضمن خدمت و آموزش همگانی آشنا شدند.

وی افزود: از این تعداد، ۳۲۸ دوره شامل: کمک‌های اولیه و آموزش همگانی ویژه برای ۱۳ هزار و ۸۵ نفر، ۱۷۳ دوره مخاطرات ویژه برای ۴ هزار و ۱۰۶ نفر و ۱۴۸ دوره مهارت‌های پایه داوطلبی ویژه برای ۳ هزار و ۷۰۰ نفر برگزار شد.

خلفی بیان کرد: همچنین سال گذشته، ۲۰ دوره مهارت‌های ویژه شرایط اضطرار در شرکت‌ها و مؤسسات ویژه متقاضیان برگزار شد که طی آن، ۳۷۰ نفر با اقدامات ضروری در شرایط اضطرار از جمله تزریقات، در دوره‌های ۵۰ ساعته آموزشی آشنا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز تصریح کرد: ۱۶ دوره تخصصی آموزش عمومی امداد، آموزش عمومی نجات، آموزش تخصصی پیش بیمارستانی، ۲ دوره تخصصی اصول پیمایش و یک دوره پیش بیمارستانی، یک دوره تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه (کد سه) و یک دوره تربیت مربی پایه، دوره بازآموزی مربیگری کد سه و مربیگری پایه، از دوره‌های تخصصی برگزار شده توسط هلال احمر استان البرز در سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم از جمله دانش‌آموزان، کارمندان، کارگران، معلمان، نیروهای بسیجی و سربازان تحت پوشش این آموزش‌ها قرار گرفتند.

خلفی گفت: در حال حاضر جمعیت هلال‌احمر دارای هفت شعبه در سطح استان البرز است که با توجه به رشد و فعالیت خانه‌های هلال در محلات، سطح دسترسی اقشار مختلف مردم در مناطق دور از مرکز استان و شهرستان‌ها مهیا شده است.

کد خبر 6085141

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری