Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@12:13:59 GMT

تلاش ستاره سابق میلان برای شکست سرطان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۹۰۴۶

مدتی قبل خبر ناراحت کننده ابتلای سینیشا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا به بیماری سرطان خون منتشر شد و وی علیرغم هدایت بولونیا روی نیمکت، روند درمانی خود را نیز آغاز کرده است. سینیشا میهایلوویچ که اخیرا در بیمارستان سنت اوروسولا در شهر بولونیا بستری شده بود، امروز بعد از طی کردن دوره های درمانی مرخص شد.

اخبار ورزشی- آریانا، همسر سینیشا میهایلوویچ امروز با انتشار این اخبار و تصاویر در صفحه رسمی خود نوشت: امید و زیبایی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا ما دوباره در خانه هستیم.

سینیشا میهایلوویچ حالا و بعد از مرخص شدن از بیمارستان، فردا در کمپ نیکولا گالی حضور پیدا کرده و بازیکنان بولونیا زیر نظر وی تمرینات خود را از سر خواهند گرفت. در روزهای اخیر و بعد از دیدار مقابل پارما، تمرینات بولونیا به مدت سه روز پشت درهای بسته برگزار شده بود. اخبار حاکی از آن است سینیشا میهایلوویچ طی روزهای آتی دوباره برای ادامه روند درمان خود در بیمارستان بستری خواهد شد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سرطان درمان سرطان بولونیا سینیشا میهایلوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان جانشین پیولی را انتخاب کرد: مربی سابق رئال

به گزارش "ورزش سه"، میلان و استفانو پیولی در پایان این فصل راه خود را از هم جدا خواهند کرد. حذف برابر رم در لیگ اروپا چیزی را که یک راز آشکار بود، آشکارتر کرد: پس از چهار فصل و نیم، با یک اسکودتو، چهار سهمیه لیگ قهرمانان و یک نیمه نهایی چمپیونزلیگ، دوران پیولی در روسونری به پایان خواهد رسید.

در حالی که پیولی شروع به مذاکره با ناپولی کرده، مدیران میلان نیز در حال بررسی گزینه‌های خود هستند. رویای هواداران میلان، آنتونیو کنته است که او هم در لیست ناپولی قرار دارد اما گزینه مدیران مربی دیگری است. 

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اصلی‌ترین نامزد مربیگری میلان، جولن لوپتگی است. این مربی اسپانیایی که پس از ترک ولورهمپتون بدون تیم است، اخیرا با جری کاردیناله (مالک میلان) حرف زده و از نامزدهایی چون فونسکا، گالتیه و گایاردو پیشی گرفته است.

میلان که یک مربی غیر ایتالیایی با تجربه می‌خواهد، مذاکرات با لوپتگی را ادامه خواهد داد و انتظار می‌رود در پایان فصل او جانشین پیولی شود. لوپتگی سابقه هدایت پورتو، تیم ملی اسپانیا، رئال مادرید و سویا را نیز در کارنامه دارد.

دیگر خبرها

  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • بارسلونا گل نامرئی زد؛ رئال مادرید، قهرمان روی کاغذ!
  • میلان جانشین پیولی را انتخاب کرد: مربی سابق رئال
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟