Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق جالوروسی معتقد است زانیولو جانشین توتی نیست اما می تواند در آینده بازیکن بزرگی شود.

طرفداری- درخشش نیکولو زانیولو در رم، همراه با تیم ملی ایتالیا نیز ادامه داشت. او در جریان برد 9-1 ایتالیا مقابل ارمنستان، دو گل به ثمر رساند تا بیش از پیش ارزش های خود را ثابت کند. در این شرایط، کلودیو رانیری به کاهش فشارها روی زانیولو فکر می کند و اعلام کرد ستاره جوان جالوروسی، وارث فرانچسکو توتی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رانیری در مصاحبه ای با کوریره دلو اسپورت گفت:

زانیولو وارث و جانشین توتی نیست اما او بازیکن فوق العاده ای است و می تواند به قهرمان بزرگی تبدیل شود. فصل گذشته چند ماه مربی او بودم اما واقعیت این است که در مقطع مناسبی آنجا نبودم. منتظر پیشرفت زانیولو ماندم و او نشان داد که بازی به بازی رشد می کند چراکه استعدادی ذاتی دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابعاد معنوی شخصیت شهید قرنی باید برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرنگار مهر️، شامگاه دوشنبه آئین گرامیداشت سالروز شهادت شهید سپهبد محمد ولی قرنی با حضور سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه نهم شکاری بندرعباس پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی برگزار شد.

️امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای هشت سال دفاع مقدس، نقش شهید قرنی را در ارتش سازنده خواند و گفت: شهید قرنی اقدامات ارزشمندی در حفظ ارتش، جمع آوری سلاح از مردم و خارج ساختن مستشاران نظامی در اوایل انقلاب اسلامی انجام داد.

وی با بیان اینکه ابعاد مختلف شهید قرنی برای مردم درست تبیین نشده است، افزود: کم و بیش اطلاعاتی در این خصوص در دسترس عموم قرار دارد اما چیزی که به آن اصلاً پرداخته نشده است جنبه معنوی و عنایت خداوند در حق این شهید والا مقام است که باید برای مردم تبیین شود.

امیر حیدریان تاکید کرد: ️شهید قرنی در رژیم سابق با وجود بسترهای نامناسبی که وجود داشت برای خود رشد بزرگی را رقم زد و در حوزه کاری نیز موفق شد تا ریاست اداره دوم ارتش ارتقا پیدا کند.

وی قرار گرفتن شهید قرنی در مسیر انقلاب را حاصل الطاف الهی خواند و گفت: ️شهید قرنی در عصر ما الگویی برجسته برای رشد و درخشیدن در بستر نامناسب است و با این وجود خدمات ارزشمندی را برای دین و کشور انجام داده است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی خاطرنشان‌کرد: ️یکی از جنبه‌های دیگر زندگی شهید قرنی توجه به حلال و حرام و زندگی سالم ایشان است به طوری که این شهید از پذیرفتن هدیه ۳ میلیون تومانی شاه که در آن زمان مبلغ بسیار بزرگی محسوب می‌شد خودداری کرد و چه بسا همین امتناع ایشان راهگشای شهادتشان شد.

کد خبر 6085924

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • علی خطیر: روز بزرگی بود و نمی‌دانید چقدر خوشحال هستم / فیلم
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • سوئیس بخش بزرگی از دارایی‌های مسدود شده روسیه را آزاد کرد
  • هر قدمی برای کار و اشتغال برداشته شود برای عظمت و بزرگی ایران است
  • ابعاد معنوی شخصیت شهید قرنی باید برای مردم تبیین شود
  • ۱۰ ضربه بزرگی که اسرائیل از ابتدای جنگ غزه دریافت کرد