Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@00:01:30 GMT

سیلاب مرکز مازندران را درنوردید

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۹۱۵۳

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، بارش باران همراه با سیلاب ساری مرکز مازندران را درنوردید و بارش سیلاب سبب آبگرفتگی معابر شهری مرکز استان شده است.

بارش باران همچنین سبب وقوع ترافیک شدید در مرکز استان شده و آمد و شد خودرو‌ها را دچار اختلال کرده است.

هم اکنون نیرو‌های امدادی شهر ساری در حالت آماده باش برای جلوگیری از خطرات سیلاب در سطح شهر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلاب همچنین سایر شهر‌های مرکزی استان نظیر قائم‌شهر، بهشهر و نکا را نیز فرا گرفته است.

بارش باران همراه با سیلاب همچنین سبب مسدودی محور سوادکوه به تهران شده است.

علی اصغر احمدی، مدیرکل مدیریت بحران مازندران با تایید این خبر به تسنیم گفت: بارش سنگین باران در مناطق دشت و برف در کوهپایه سبب سختی تردد در محور‌ها شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون محور‌های فیروزکوه، هراز، سوادکوه و کندوان شاهد بارش شدید برف و باران است، تصریح کرد: رافیک در جاده کندوان (چالوس- کرج) از شمال به جنوب در منطقه هزارچم تا تونل کندوان پرحجم و نیمه سنگین است و در سایر مسیر‌ها نیز تردد به طور عادی و روان در جریان است.

احمدی گفت: ترافیک در محور هراز (آمل- تهران) از شمال به جنوب در محدوده چلاو، تونل وانا تا تکاور و ولاسم در هر دو مسیر به صورت پرحجم و در برخی مواقع نیز به صورت نیم سنگین ادامه دارد.

وی افزود: تردد در تمام محور‌های استان مازندران با وجود بارش برف و باران برقرار است و مشکلی برای تردد خودرو‌های عبوری در محور‌های این استان وجود ندارد.

انتهای پیام/ف

سیلاب ساری را درنوردید و سبب آبگرفتگی معابر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف و آفتابی بوده و شاهد وزش باد شدید خواهیم بود.

وی ابراز کرد: با توجه به وقوع وزش باد شدید به شهروندان توصیه می‌شود در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، با بیان اینکه از اواخر روز جمعه سامانه بارشی ضعیفی وارد استان می‌شود، گفت: تا اواخر هفته آینده بارش‌ها مهمان زنجانی‌ها است و در برخی مناطق مناطق بارش‌ها قابل توجه خواهد بود که در این میان شاهد وقوع رعد و برق خواهیم بود که در این میان به شهروندان توصیه می‌شود در بلندی‌ها تردد نکنند.

رحمان نیا تاکید کرد: دمای هوای استان هم طی چند روز آینده تغییری نخواهد داشت و دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

کد خبر 6081644

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان
  • بارش باران و طغیان رودخانه ۳ جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد
  • ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب
  • ثبت بیش از ۵۵۹ هزار تردد بین استان مازندران و استان‌های مجاور