Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@19:41:44 GMT

سهمیه سوخت مالکان دارای چند خودرو چگونه است؟

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۹۱۶۴

سهمیه سوخت مالکان دارای چند خودرو چگونه است؟

آفتاب‌‌نیوز :

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع عموم هموطنان عزیز می رساند، برخی اخبار منتشر شده درباره تخصیص سهمیه سوخت به یکی از خودروهای مالکان دارای چند خودرو صحت نداشته و سهمیه سوخت فعلا به کارت سوخت تمامی خودروها تعلق می گیرد و تاکنون سیاست دیگری به این شرکت ابلاغ نشده است.

همچنین لازم به ذکر است، سهمیه سوخت آبان ماه تمامی مالکان خودروها، حتی افرادی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده اند، در کارت های سوخت شخصی آن ها ذخیره شده و در ماه های بعد قابل استفاده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است، دفاتر پلیس +10 و باجه های معطله پست در روزهای پنج شنبه و جمعه برای خدمات رسانی به مردم باز هستند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد محضری از ورزشکاران برای مصاحبه نکردن با رسانه‌های خارجی؟

به گزارش فرارو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در این اطلاعیه آمده است: «یکی از رسانه‌های معاند و ضد انقلاب امروز با انتشار گزارشی به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد فدراسیون کاراته با اخذ تعهدنامه رسمی از ورزشکاران در دفتر اسناد رسمی، آن‌ها را از مصاحبه با رسانه‌های خارجی منع کرده است».

فدراسیون کاراته ضمن رد این ادعای کذب، اعلام می‌دارد که تا به امروز حتی در یک مورد چنین تعهدنامه‌ای از ورزشکاران یا مربیان اخذ نشده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است، البته انتشار این دست اخبار و گزارش‌های کذب و بی‌اساس ریشه در تلاش رسانه‌های معاند و ضدانقلاب (که ید طولایی در دروغ پراکنی دارند)، برای برهم زدن آرامش و تمرکز ورزشکاران به ویژه کاراته‌کا‌های عزیز دارد که پیش از این نیز مسبوق به سابقه بوده است. "

دیگر خبرها

  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • سهمیه سوخت چه خودروهایی قطع شد؟
  • این تعداد خودرو سهمیه سوخت نمی گیرند
  • تعهد محضری از ورزشکاران برای مصاحبه نکردن با رسانه‌های خارجی؟