Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@05:49:27 GMT

سورنا ستاری درگذشت پروفسور رضا را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۹۲۱۲

به گزارش ایلنا، در پیام تسلیت سورنا ستاری آمده است: دستاوردهای تحسین‌برانگیز پروفسور رضا، در عرصه‌های مختلف علمی، نه برای ایران، بلکه برای جهان راه‌گشا و احترام‌انگیز بوده است.

«گاهی مرگ، رنگ می‌بازد از معنا؛ آنگاه که انسانی تمام‌قد، استوار و بی‌تردید در برابر دشواری‌ها ایستاده باشد. دانستن، بال پرواز می‌شود، آن زمان که زمین، زیرپای مرد میدان‌دیده، تاب مانع‌شدن نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروفسور فضل‌الله رضا، از آن‌دست مردان میدان و انسان‌های استوار است. شنیدن خبر درگذشت ایشان، محنت‌انگیز است. ایشان هر جا که بود، انسان تعالی‌جوی ایرانی را به بشریت معرفی کرد و مباهات هموطنان‌اش را برانگیخت. به عموم مردم ایران و جامعه علمی جهان، فقدان این دانشمند بزرگوار را تسلیت می‌گویم و تنها آرزویم این است که جوانان برومند سرزمینم، با تلاش‌های علمی و فناورانه‌شان، راه علمی مرحوم پرفسور رضا را با شتاب و پربار ادامه دهند. یادش گرامی.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پروفسور رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فاطمه ستاری نوید در نشست ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان کبودراهنگ گفت: اجرای برنامه‌های تشویقی ازدواج و فرزندآوری به منظور اجرای قانون جوانی جمعیت باید در اولویت حوزه فرهنگی و اجتماعی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

او افزود: خدمات جهادی و میدانی فرماندار و اعضای ستاد جوانی جمعیت و خانواده شهرستان کبودراهنگ قابل تقدیر است.

ستاری نوید تأکید کرد: در شهرستان کبودراهنگ با آسیب‌های اجتماعی مواجه نیستیم و یکی از شهرستان‌های نمونه در امر عفاف و حجاب است.

 

دیگر خبرها

  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور
  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • چاپ یک‌رمان پلیسی دیگر از فردریک دار/«آموزش آدمکشی» در بازار نشر
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است
  • تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها