Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اتاق اصناف و جمع زیادی از بازاریان کرمانشاه روز چهارشنبه در اقدامی خودجوش از تلاش‌های فرمانده و کارکنان انتظامی استان در راستای حفظ امنیت جامعه در اغتشاشات اخیر قدردانی کردند. 

در این حرکت خودجوش، صدها تن از اصناف و بازاریان با تهیه یک تخته بنر و توزیع شاخه‌های گل در میان کارکنان مستقر در میدان آزادی، از آنها تجلیل و حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازاریان کرمانشاه در این اقدام، با تقدیر از شجاعت فرمانده و کارکنان انتظامی استان در مهار اغتشاشات و ایجاد امنیت دوباره در شهر، یاد و خاطره اولین شهید امنیت حادثه اخیر سرگرد "ایرج جواهری" را نیز گرامی داشتند.

رضا سلیم ساسانی با بیان اینکه اصناف و بازاریان همواره قدردان تلاش‌های ماموران پلیس در عرصه‌های مختلف بوده‌اند، یادآور شد: امروز کرمانشاه به عنوان یک استان امن شناخته می‌شود و این موضوع را همه ملت ایران هم می‌توانند، تائید کنند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر که شهر کرمانشاه نیز درگیر آن بود، افزود: در جریان حوادث رخ داده، بسیاری از بازاریان نگران کسب و کار خود بوده و حتی بسیاری از آنها مجبور به بستن مغازه‌های خود شدند.

سلیم ساسانی تصریح کرد: با این حال ماموران انتظامی خیلی سریع به این نگرانی پایان داده و امنیتی مثال زدنی را در سطح شهر و کل استان ایجاد کردند به گونه‌ای که خیلی از واحدهای صنفی تعطیل شده گشوده شد و خدمات خود را از سر گرفتند.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه یادآوری کرد: امنیتی که امروز بازاریان و همه مردم از آن برخوردارند نتیجه جانفشانی و از خودگذشتگی بزرگمردانی مانند شهید "ایرج جواهری" است که در راه حفظ امنیت جان پاک خود را فدا می‌کند.

وی در پایان با قدردانی از تلاش‌های سردار جاویدان و کارکنان انتظامی استان، از آمادگی اصناف و بازاریان برای هرگونه همکاری با ماموران پلیس خبر داد.

برچسب‌ها نانوا پلیس کرمانشاه اتاق اصناف ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نانوا پلیس کرمانشاه اتاق اصناف ایران نانوا پلیس کرمانشاه اتاق اصناف ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند

سردار یوسف ملک‌زاده با اشاره به اینکه فضای مجازی جولانگاه انواع ناهنجاری‌ها و مشکلات است، گفت: امروزه در فضای مجازی بعضی افراد قصد دارند با القای شبهات، گسترش و ترویج سریع شایعات و تاثیرات منفی، آرامش را از جامعه بگیرند و التهاب ایجاد کنند که باید در این فضا فرهنگ سازی، قانون گذاری صحیح و نظارت بر تولید محتوا در دستور کار قرار گیرد.  

او با اشاره به نقش موثر رسانه در کنار پلیس، تصریح کرد: از همکاری صمیمانه اصحاب رسانه در پوشش به موقع اقدامات پلیس قدردانی می‌کنم.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به طبع آدمی که مشتاق شنیدن خبر است، گفت: انتشار اخبار در مجموعه انتظامی باید مهندسی شده باشد و به موقع به سمع مردم عزیز برسد.  

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • فعالیت صنف رستوران ها و اغذیه ها تنها به صورت بیرون بر در ماه رمضان
  • کشف ۵ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل از ۹ دستگاه کامیون
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌ها در ایلام
  • تلاش فراجا برای حل دغدغه مسکن کارکنان
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌ها در نیمه اول نوروز در ایلام
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت در نیمه اول نوروز در ایلام
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند