Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان سردار احمد طاهری روز چهارشنبه در این‌باره اظهار کرد: ۱۳ آبان امسال سه فرد موتورسوار در شهر دلگان با صورت‌های پوشیده در مسیر حرکت دانش‌آموزان به مدرسه، سد راه دو دانش‌آموز دبیرستانی شدند و با تهدید اسلحه کمری قصد سرقت گوشی‌های آنان را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سارقان که با مقاومت این دو دانش‌آموز روبه رو شده بودند، با شلیک گلوله آن‌ها را از ناحیه ران پا مجروح کردند و متواری شدند. جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران مجرب پلیس امنیت عمومی دلگان تحقیقات خود را برای دستگیری عاملان این اقدام آغاز کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات و انجام یکسری اقدامات تخصصی متهمان را که سه جوان ۲۶،۲۵ و۲۳ ساله بودند، شناسایی کردند. سردار طاهری اظهار کرد: با توجه به متواری بودن متهمان، تلاش برای شناسایی مخفیگاه آنان ادامه یافت که در نهایت روز سه شنبه تیم رسیدگی کننده به پرونده با شناسایی مخفیگاه متهمان در یکی از محلات شهر دلگان با هماهنگی قضایی در سه عملیات هماهنگ و غافلگیرانه هر سه متهم را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: با دستگیری متهمان و اعتراف آنان به بزه ارتکابی، اسلحه کلت کمری استفاده شده در این تیراندازی نیز که داخل یک ساختمان مخروبه در نزدیکی منزل یکی از متهمان مخفی شده بود کشف شد. جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی تأکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی برای حفظ جان و مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه نخواهد داد افراد شرور با اعمال مجرمانه خود امنیت شهروندان را به مخاطره اندازند.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث حوادث سارقان مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها، گشت‌های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر ۲ ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.

نگهبان بیان کرد: در کمتر از ۱۰ دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و ۲ همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ۳۶ مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر از دوستانش و فروش آن‌ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم ۲۱ ساله سال گذشته پس از تحمل ۲ سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

کد خبر 6086902

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد