Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، مدتی قبل خبر ناراحت کننده ابتلای سینیشا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا به بیماری سرطان خون منتشر شد و وی علیرغم هدایت بولونیا روی نیمکت، روند درمانی خود را نیز آغاز کرده است. سینیشا میهایلوویچ که اخیرا در بیمارستان سنت اوروسولا در شهر بولونیا بستری شده بود، امروز بعد از طی کردن دوره های درمانی مرخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آریانا، همسر سینیشا میهایلوویچ امروز با انتشار این اخبار و تصاویر در صفحه رسمی خود نوشت: امید و زیبایی وجود ندارد. حالا ما دوباره در خانه هستیم.

سینیشا میهایلوویچ حالا و بعد از مرخص شدن از بیمارستان، فردا در کمپ نیکولا گالی حضور پیدا کرده و بازیکنان بولونیا زیر نظر وی تمرینات خود را از سر خواهند گرفت. در روزهای اخیر و بعد از دیدار مقابل پارما، تمرینات بولونیا به مدت سه روز پشت درهای بسته برگزار شده بود. اخبار حاکی از آن است سینیشا میهایلوویچ طی روزهای آتی دوباره برای ادامه روند درمان خود در بیمارستان بستری خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سرطان بیمارستان زیبایی درمان بیمارستان درمان سرطان سرمربی سینیشا میهایلوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در بغل قهرمان جهان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که روز دوم فروردین ماه امسال در دیدار تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 موفق به گلزنی شد و در لحظات پایانی نیمه نخست به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، پس از حدود 25 روز فاصله گرفتن از میادین دوباره به تمرینات گروهی بازگشته و با انگیزه بالا کارش را انجام می‌دهد.

ستاره ایرانی جالوروسی که دو روز قبل (سه‌شنبه) به تمرینات گروهی آ. اس. رم اضافه شد، شرایطی در تمرینات داشته که نشان از مصدومیت ندارد و در بازی درون تیمی عملکرد خوبی داشته تا آماده ادامه فصل شود.

سردار آزمون در تمرین روز گذشته جالوروسی در کنار لئاندرو پاردس و لورنزو پلگرینی، ستاره‌های آرژانتینی و ایتالیایی تیمش دیده شد و در کنار آنها عکس یادگاری گرفت.

ستاره ایرانی رم بعید است در مسابقه امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان حضور پیدا کند، اما از رقابت‌های سری آ احتمالا به فهرست برگردد.

دیگر خبرها

  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • پیولی به آخر خط رسید؛ میلان حالا در جهنم
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان(عکس)
  • اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس