Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسئول بسیج سازندگی آذربایجان شرقی گفت: درخواست‌های جهادگران برای حضور در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی همچنان به دست ما می‌رسد و گروه‌های بسیاری از آذربایجان شرقی و سایر استان‌های کشور متقاضی خدمت رسانی به زلزله‌زدگان هستند، اما در حال حاضر نیازی به نیروی بیشتر احساس نمی‌شود. تاریخ انتشار: 03:12 - 30 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۶۳۸

محمد اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به اقدامات جهادگران در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی گفت:  گروه‌های جهادی حاضر در مناطق زلزله‌زده سراب و میانه تماما از استان آذربایجان شرقی هستند

وی افزود: درخواست‌های جهادگران برای حضور در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی همچنان به دست ما می‌رسد و گروه‌های بسیاری از آذربایجان شرقی و سایر استان‌های کشور متقاضی خدمت رسانی به زلزله‌زدگان هستند، اما در حال حاضر نیازی به نیروی بیشتر احساس نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی آذربایجان شرقی ادامه داد: عمده تمرکز گروه‌های جهادی در روستا‌های زلزله‌زده آذربایجان شرقی بر مسائل عمرانی است، اما در گوشه و کنار همه فعالیت‌ها، جهادگران از انجام اقدامات فرهنگی نیز غافل نیستند.

اسکندری در پایان با بیان اینکه آواربرداری واحد‌های مسکونی آسیب‌دیده روستا‌های زلزله زده سراب و مبانه مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد، عنوان کرد: طی روز‌های آینده این آواربرداری‌ها به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

۱۰۲ گروه جهادی در روستاهای زلزله‌زده آذربایجان شرقی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد اسکندری آذربایجان شرقی بسیج سازندگی زلزله میانه و سراب گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی جواد گوزلی در برنامه طبخ غذای‌های گونه آبزی و عرضه آن در بین اهالی و دانش آموزان کم برخوردار روستای عنصرود در بخش مرکزی اسکو، بر اهمیت مصرف غذا‌های دریایی و آبزیان در سبد غذایی مردم تاکید کرد و گفت: میزان سرانه مصرف غذا‌های دریایی در آذربایجان شرقی حدود ۸ کیلو گرم است که این میزان در کل کشور ۱۴ کیلوگرم بوده و از این نظراستان ما در رتبه‌های پایین مصرف قرار دارد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از انجام اقدامات لازم در جهت توسعه و ترویج مصرف غذا‌های گونه آبزی در استان خبر داد و افزود: در این راستا در هر ماه در یکی از روستا‌های کم برخوردار استان، برنامه طبخ و عرضه غذا‌های گونه آبزی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و امروز نیز شاهد طبخ ۳۰۰ پرس ماهی آماده و توزیع آن در بین اهالی و دانش اموزان کم برخوردار روستای هدف گردشگری عنصرود در بخش مرکزی اسکو هستیم.

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس