Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@05:19:01 GMT

احمدی: برکناری ویلموتس قابل قبول نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۹۵۶۲

رحمان احمدی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره انتقادات صورت گرفته از تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست برابر عراق اظهار داشت: پیش از بازی با بحرین و عراق، دو پیروزی برابر تیم‌های هنگ‌کنگ و کامبوج کسب کردیم که این دو برد به اندازه قهرمانی در جام جهانی توسط رسانه‌ها و برنامه‌های ورزشی بزرگ جلوه داده شد. این بزرگنمایی تأثیر خود را در بازی با عراق و بحرین گذاشت و بازیکنان ما در این دو مسابقه انگیزه لازم را نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این هنر سرمربی است که بازیکنان را از لحاظ انگیزشی در شرایطی ایده‌آل قرار دهد، اما متأسفانه ملی‌پوشان از انگیزه بالایی برخوردار نبودند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما به‌عنوان تماشاگر بازی را می‌بینیم، بر اساس آن صحبت می‌کنیم و نمی‌دانیم قبل از بازی چه اتفاقاتی رخ داده است. ظاهراً مشکلاتی بین فدراسیون فوتبال و ویلموتس در مورد مسائل مالی وجود داشته و شنیده‌ام که سرمربی تیم ملی سه روز قبل از بازی با عراق به ایران آمده است. سرمربی، فدراسیون و بازیکنان در مورد این مشکلات می‌توانند صحبت کنند و ما اطلاعات دقیقی در این زمینه نداریم. وقتی یک تیم چنین شرایطی دارد و این‌گونه در دو بازی شکست می‌خورد، طبیعتاً دلایلی دارد.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی با بیان اینکه شکست در دو دیدار متوالی قطعاً دلایل خاصی دارد، به تسنیم گفت: بازیکنان تیم ملی زحمت خود را کشیدند، اما مشخص نیست چه اتفاقاتی قبل از این دو بازی رخ داده که ما چنین نمایشی داشتیم. بچه‌ها در این دو مسابقه کیفیت همیشگی را نداشتند و اشتباهاتی صورت گرفت که در دو بازی شکست خوردیم. قبلاً کی‌روش در مورد مشکلات تیم ملی صحبت می‌کرد و اگر مسئله‌ای وجود داشت، آن را اعلام می‌کرد، اما من ندیدم که ویلموتس در این زمینه اظهارنظری انجام دهد.

بیشتر بخوانیدتأکید فدراسیون فوتبال به ویلموتس برای حضور در ایران
احمدی در واکنش به شایعاتی مبنی بر احتمال قطع همکاری با مارک ویلموتس خاطرنشان کرد: موضوع برکناری ویلموتس از سرمربیگری تیم ملی قابل قبول نیست و نباید به خاطر دو باخت، سرمربی تیم را تغییر دهیم. ما باید مشکلات را بررسی و آنها را حل کنیم.

«آیا قبول دارید چند بازیکن تیم ملی باید از این تیم خداحافظی کنند؟»، وی در پاسخ به این پرسش بیان کرد: من چنین چیزی را قبول ندارم. وقتی سرمربی یک بازیکن را دعوت می‌کند و به آن بازیکن اعتقاد دارد، دلیلی ندارد که بازیکن موردنظر خداحافظی کند. اگر هم بازیکن مرتکب اشتباهی شود، سرمربی مقصر است. در ضمن هیچ بازیکنی دوست ندارد وقتی وارد زمین می‌شود، کیفیت بدی داشته باشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در شهر خرمشهر با شاخص ۱۰۴ و هندیجان ۱۱۸ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس این گزارش وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، اهواز، ایذه، بهبهان و رامهرمز به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.

همچنین وضعیت هوای حمیدیه، دزفول، رامشیر، شادگان، شوشتر و کارون با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

استان خوزستان ۲۵ ایستگاه پایش کیفی هوا دارد.

دیگر خبرها

  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است