Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از دیروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه در جاده‌های استان،گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ فردا جمعه اول آذرماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲ آذرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

او افزود: آمد و شد خودرو‌ها از ساعت ۱۷ فردا جمعه اول آذرماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲ آذرماه از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی که از ساعت ۱۲ تا ۲۴ دیروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه ممنوع شده بود، از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه ۳۰ آبان و جمعه اول آذرماه نیز از محور هراز ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲ آذرماه از محور‌های چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.
سرهنگ قدمی، از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پلیس راه مازندران محدودیت ترافیکی جاده چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ سرهنگ محمد صادقی گفت: همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور اجرای هر چه با شکوه‌تر مراسم رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محدوده بلوار ساحلی و مسیر‌ها منتهی به محل برگزاری مراسم با همکاری کلیه عوامل پلیس راهور و انتظامی به اجرا در می‌آید.

وی در خصوص محدودیت‌ها بیان داشت: از ساعت ۶ صبح روز ۲۹ فروردین ورود هر گونه وسیله نقلیه شخصی و عمومی به بلوار ساحلی محدوده میدان هوایی تا دوربرگردان نفت کش ممنوع است. همچنین پارک کردن وسایل نقلیه از ساعت ۲۴ امشب در بلوار ساحلی و در محدوده رژه نیرو‌های مسلح ممنوع است و در صورت پارک یا توقف، ماموران پلیس راهور با جرثقیل اقدام به انتقال خودرو به پارکینگ خواهند نمود.

سرهنگ صادقی افزود: ورود و عبور هر گونه وسیله نقلیه شخصی و غیر مجاز به ستون‌های رژه ادوات و خودرو‌های نظامی در هنگام تردد در معابر برای حرکت به سمت محل برگزار مراسم و برگشت به یگان‌های نظامی ممنوع است.

وی توصیه کرد: شهروندان گرامی مانند همشه با صبر و حوصله نهات همکاری و احتیاط در رانندگی داشته باشند و مسیر‌های حرکت خودرو‌ها و ادوات نظامی فاصله طولی و عرضی مناسب و ایمن را رعایت نمایند.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه روز ارتش