Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین آزمون اداری استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۹۸ صبح و عصر امروز، پنجشنبه ۳۰ آبان ماه برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مطابق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۱۳۹۸ امروز پنجشنبه ۳۰ آبان ماه در حوزه‌های امتحانی مشخص بر روی کارت ورود به جلسه هرکدام از داوطلبان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هفتمین آزمون اداری استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور برای جذب نیرو در وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان امور عشایر ایران، سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان ثبت احوال کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت نیرو، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، سازمان ملی بهره وری ایران، مرکز آمار ایران، سازمان نقشه برداری کشور، مرکز آموزش مدیریت دولتی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب ایران، سازمان اداری و استخدامی کشور، شرکت سهامی بیمه ایران، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان امور اراضی کشور، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مادر تخصصی و سازمان دامپزشکی کشور است.

تذکر‌های مهم:
۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون،  اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه) و نوبت عصر از ساعت ۱۴:۳۰ (چهارده و سی دقیقه) روز پنجشنبه ۹۸/۰۸/۳۰‌ می‌باشد.

۳- در ورودی ِحوزه‌های امتحانی برای آزمون نوبت صبح رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و برای آزمون نوبت عصر رأس ساعت ۱۴:۰۰ (چهارده) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن در‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۴- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار،  چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۵- داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آن‌ها لازم است،  حداکثر تا تاریخ هفتم آذرماه ۹۸ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با  سازمان سنجش مکاتبه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون استخدامی سازمان سنجش جذب نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال شد.
داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.
داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.
با توجه به اهمیت نمرات امتحانات نهاییِ پایه دوازدهم در نتیجه کنکور سراسری، از این پس امتحانات پایه‌های دهم و یازدهم هم نهایی شده و در نتیجه کنکور تأثیر مستقیم دارد.
بنابر اعلام وزارت آموزش و پرورش، از سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ همه دانش آموزان پایه دهم و یازدهم در رشته‌های نظری در ۹ درس به صورت نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی آزمون میدهند.

دیگر خبرها

  • همایش حدنگاری برای تسهیل اجرای کاداستر برگزار شد
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری