Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:56:19 GMT

پروازهای آسیایی به هنگ کنگ کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۹۶۶۶

پروازهای آسیایی به هنگ کنگ کاهش یافت

روزنامه ژاپن تایمز روز پنجشنبه نوشت این اتفاق پس از آن می افتد که اعتراضات و ناارامی ها در هنگ کنگ اوج گرفته و موجی از ناامنی در این شهر حکمفرما شده است.

نشریه با اشاره به اینکه هفته جاری نیز درگیری هایی میان پلیس با شماری از دانشجویان بوجود آمده است افزود هنگ کنگ در ۶ ماه گذشته شاهد درگیری ها و اعتراضات و برخی از خشونت ها بوده است و همین موضوع باعث شده است تا شمار پروازها به این منطقه کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به این گزارش، شرکت های هواپیمایی از کشورهای اندونزی، مالزی، فیلیپین و کره جنوبی اعلام کرده اند که پروازهایشان را در هفته های آتی به هنگ کنگ باز هم کاهش می دهند.

شرکت هواپیمایی گارودا از شرق آسیا اعلام کرده است در هفته ۲۱ پرواز به هنگ کنگ داشته است که بزودی آن را به ۴ پرواز در هفته کاهش می دهد.

همزمان ناوگان هوایی بزرگ کتی پاسیفیک متعلق به هنگ کنگ اعلام کرده که ورودی مسافران به هنگ کنگ در ماه اکتبر امسال در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۱۳ درصد و میزان پروازهای ورودی و خروجی ۶ درصد کاهش یافته است.

این شرکت اضافه کرد بسیاری از مسافران دیگر به مقصد هنگ کنگ سفر نمی کنند بلکه اغلب آنها مسافرانی هستند که به صورت ترانزیت از فرودگاه این شهر استفاده می کنند.

شرکت های هواپیمایی چین در مورد پروازهای خود به هنگ کنگ اطلاع رسانی نکرده اند.

منبع: ژاپن تایمز برچسب‌ها گردشگری چین تحولات هنگ کنگ هواپیمایی پروندهٔ خبری ناآرامی‌ها در هنگ‌کنگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری چین تحولات هنگ کنگ هواپیمایی گردشگری چین تحولات هنگ کنگ هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد

شرکت هواپیمایی آلمانی «لوفت هانزا» که پیش از این نیز پرواز‌های خود به تهران و بیروت را به حالت تعلیق درآورده بود، امروز (پنجشنبه) این تعلیق را تا آخر ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سخنگوی این شرکت تصریح کرد: «پرواز‌های ما به تهران و بیروت تا ۳۰ آوریل لغو شده است و ما همچنان از حریم هوایی ایران تا این تاریخ استفاده نخواهیم کرد».

این شرکت روز یکشنبه اعلام کرده بود که پرواز‌های خود به شهر‌های امان، بیروت، اربیل و تل‌آویو را دست کم تا روز دوشنبه لغو می‌کند.

نگرانی از تشدید تنش‌ها در غرب آسیا سبب شده که برخی از شرکت‌ها پرواز‌های خود را لغو کرده یا تغییر دهند. شرکت هواپیمایی هلندی «کی ال ام» و شرکت هواپیمایی استرالیایی «کانتاس» نیز هر دو پیش‌تر اعلام کردند که مسیر‌های پرواز خود را تغییر داده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • لغو پرواز‌های شرکت‌های اروپایی به اراضی اشغالی
  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • ترکش‌‌ جنگ بر تن شرکت‌ های گردشگری
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد