Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@06:10:14 GMT

کمک معیشتی دولت برای ۲۰ میلیون نفر دیشب واریز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۹۷۵۰

کمک معیشتی دولت برای ۲۰ میلیون نفر دیشب واریز شد

به گزارش خرداد به نقل از خبرگزاری مهر، در راستای تکمیل طرح پرداخت کمک معیشتی دولت به ۱۸ میلیون خانوار (۶۰ میلیون نفر) که در جهت جبران افزایش نرخ بنزین در دستور کار قرار گرفته، ساعت ۲۴ دیشب مرحله دوم کمک معیشتی به حساب سرپرستان خانوار ۲۰ میلیون نفر واریز شد. 

دوشنبه شب مرحله نخست این طرح برای یک گروه حدود ۲۰ میلیون نفری واریز شده بود و مرحله سوم نیز شنبه شب، دوم آذرماه به حساب ۲۰ میلیون نفر دیگر واریز می شود و با این حساب، مجموع دریافت کنندگان کمک معیشتی دولت به ۶۰ میلیون نفر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از واریز آخرین مرحله، افرادی که موفق به دریافت این مبلغ نشدند از روز یکشنبه می توانند اعتراض خود را از طریق سامانه #۶۳۶۹* و حتما با استفاده از خط تلفن همراهی که به نام سرپرست خانوار است، ثبت کنند.

براساس اعلام مسئولان دولت، کمک معیشت دولت برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است. 

جامعه هدف کمک حمایتی دولت را نیز «مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان، مستمری بگیران، معلمان، روستاییان و عشایر، کارگران، کارمندان و اقشار کم درآمد» تشکیل می دهند.

همچنین آنطور که حمیدرضا عدل معاون فنی و امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد در ستاد بودجه سال ۹۹ مطابق با درخواست نوبخت مقرر شد که در قالب جدول هدفمندی یارانه ها، ردیف مجزایی برای طرح حمایتی معیشتی گنجانده شود از این رو پرداخت‌های مربوط به این طرح برای سال آینده نیز تضمینی است.

لازم به تاکید است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچ پیامکی برای افرادی که مشمول می‌شوند، ارسال نمی‌کند، بنابراین هر پیامکی که به خانوارها مبنی بر «شناسایی آنها به عنوان مشمول این طرح» ارسال شود، کلاهبرداری خواهد بود.

کد خبر 4777378 برچسب ها: کمک معیشتی ، بنزین ، یارانه ، دولت

منبع: خرداد

کلیدواژه: کمک معیشتی بنزین یارانه دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه

حسین امینی نژاد رئیس کمیته امداد شیبکوه گفت: در ماه مبارک رمضان، هزاربسته معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان شامل برنج، مرغ یا گوشت، روغن، انواع حبوبات، شکر، ماکارونی و قند بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ارزش هر بسته معیشتی را یک میلیون تومان عنوان کرده و افزود: ۱۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۶۰۰ بسته افطاری ساده نیز به ارزش ۴۲ میلیون تومان با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و بسیج بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه گفت: ۷۰۰ کیلوگرم گوشت گرم هم به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان نیز بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • وزیر ارتباطات دولت رئیسی: دوستان همراهی کنند گوگل‌پلی را رفع فیلتر می‌کنیم!
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • ببینید | لحظاتی از صاعقه‌های شدید دیشب در ایلام که باعث قطع برق شد
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه