Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@21:44:26 GMT

بازیکن استقلالی: از رئال مادرید پیشنهاد داشتم

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۹۷۵۵

ساعت24 - هافبک عراقی سابق استقلال گفت: من از طریق ایجنتم با خبر شدم که از رئال پیشنهاد دارم اما در آن زمان خانواده‌ام قبول نکرد.

کرار جاسم، بازیکن عراقی سابق استقلال و تراکتور در مصاحبه با شبکه «الکاس» قطر درباره وضعیت تیم ملی عراق بعد از تساوی مقابل بحرین گفت: به نظرم تیم ملی عراق برد از پیروزی مقابل ایران نشان داد که توانایی صعود به جام جهانی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بردن اولین تیم آسیا در رده بندی فیفا که بازیکنان لژیونر خوبی در اروپا دارد، نشان از قدرت عراق است. در شرایط کنونی به نظرم اگر عراق این روند را ادامه دهد، می‌تواند به جام جهانی صعود کند.

 وی درباره اینکه چرا در اروپا لژیونر نشده، گفت: من از طریق ایجنتم با خبر شدم که از رئال‌مادرید پیشنهاد دارم اما در آن زمان خانواده‌ام قبول نکرد و مجبور شدم که به تیم الوکره قطر بیایم. من در آن زمان ۲۰ سال داشتم ولی شرایط طوری بود که من نتوانستم در اروپا لژیونر شوم.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس

توییتر بایرن مونیخ یاد بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در فصل 12-2011 را زنده کرد.

طرفداری | دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ بازهم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

بایرن مونیخ با پیروزی مقابل آرسنال و رئال مادرید هم با عبور از سد منچسترسیتی حال بار دیگر در یک مصاف جذاب، دیدنی و البته کلاسیک در لیگ قهرمانان اروپا و مرحله نیمه نهایی روبروی هم قرار می‌گیرند. توییتر رسمی باشگاه بایرن مونیخ اما با تصویری از مانوئل نویر و کریستیانو رونالدو در ضیافت پنالتی‌ها و بازی این دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فصل 12-2011 برای رئالی‌ها کری خوانده است.

رئال مادرید و بایرن مونیخ در آن فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند که در هر دو دیدار رفت و برگشت دو تیم با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیده بودند تا بدین‌ترتیب این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضیافت پنالتی‌ها اما باواریایی‌ها با درخشش مانوئل نویر به فینال این مسابقات صعود کردند. کریستیانو رونالدو، کاکا و راموس پنالتی‌های خود را در مقابل نویر از دست دادند تا بایرن درنهایت به بازی پایانی راه یابد.

توییتر رسمی بایرن مونیخ: بعدش چی شد؟

بایرن مونیخ اما در فینال لیگ قهرمانان 12-2011 مقابل چلسی قرار گرفت که این مسابقه در وقت‌های قانونی به نتیجه 1-1 به پایان رسید. مونیخی‌ها اما این‌بار در ضربات پنالتی مغلوب شدند تا چلسی به اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم