Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@02:15:26 GMT

حمله کیهان به سلبریتی ها در ارتباط با حوادث اخیر

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۹۷۸۲

به گزارش خرداد، روزنامه اصولگرای کیهان با اشاره به حوادث اخیر و اعتراضات خیابانی به افزایش قیمت بنزین نوشت: به سیاق گذشته همچنان، شبه‌سلبریتی‌های عقب‌مانده، با تاخیر فازی عجیب و غریب (گویا تازه در جریان اوضاع قرار گرفته‌اند) با لشکر شکست‌خورده اعلام همبستگی کردند! یعنی در واقع وقتی معرکه به پایان رسید و ختمش را هم گرفتند، تازه این حضرات سر رسیدند!
مثلا یکی‌شان که این روزها از‌ ترس مجازات قانون به‌دلیل معاونت در قتل فراری است، نوشته که: «.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..گرانی، اختلاس، سانسور، و زندان.... قدغن!!... آه مظلوم بالاخره آسمان رو به لرزه درمیاره...» یا بازیگر درجه سه هم که به‌خاطر ضعف مفرط، مدت‌هاست هیچ‌کس سراغی از او نمی‌گیرد برای اینکه خودی نشان دهد نوشته: «پام شکسته و چهل روزه تو گچه ماشینم ندارم وگرنه وسط همین خیابون‌ها بودم...»!
یکی دیگر هم که خیلی مدعی مرام و لوطی‌گری و از این حرف‌هاست و البته مدتی است فیلم‌های شصت من یه غاز چاله‌میدانی بازی می‌کند هم نوشته: «بخدا حق این مردم این نیست!» معلوم نیست این تصاویر متحرک سخیفی که این آقا و دوستانش به‌عنوان فیلم و سینما بازی کرده و می‌سازند و به خلق‌الله عرضه می‌کنند، واقعاً حق این مردم است؟!
حالا این جماعت عقب‌مانده آمده‌اند که از آن جماعت اجاره‌ای بیگانه که به خواست خدا و اراده ملت جمع شدند، حمایت کنند ولی باز هم دیر رسیدند! و حالا در معرکه‌ای خالی کف و سوت می‌زنند!! بلکه صدای‌شان را فقط رسانه‌های بیگانه بشنوند!
برچسب ها: روزنامه کیهان ، سلبریتی ، اختلاس

منبع: خرداد

کلیدواژه: روزنامه کیهان سلبریتی اختلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور مقامات کاخ سفید پس از حوادث اصفهان

 «واشنگتن‌پست» گزارش داد که مقام‌های ایالات متحده در چندین ارگان دولتی به این روزنامه گفتند که دولت جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا به آنها دستور داده است که درباره ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند هوایی ایران در اصفهان، به طور علنی صحبت نکنند.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا از اظهار نظر در مورد اینکه «آیا واشنگتن در مورد حمله هشدار داده است یا خیر»، خودداری اما تاکید کرد که «ایالات متحده در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نداشته است.»

به گزارش ایرنا به نقل از این روزنامه آمریکایی، حوالی ساعت چهار بامداد روز جمعه، پدافند هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق اصفهان به گوش رسید.

دیگر خبرها

  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • (ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد
  • خبر قدرت پهپادی ایران دنیا را برد، سلبریتی‌ها را خواب/ لسانی: ساختمان برند سلبریتی‌ها از هنجارشکنی شکل می‌گیرد
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان
  • پس لرزه حمله تند حسین شریعتمداری به عضو دفتر رهبری / توئیت‌های آقای فضائلی بدون هماهنگی نوشته نمی‌شود
  • کنایه تند به شریعتمداری بعد از حمله کیهان به فضائلی / احمدی‌نژاد را یادتان هست؟
  • نماز را با جلسه اداری نمی‌شود پیش بُرد
  • دستور مقامات کاخ سفید پس از حوادث اصفهان
  • کامیکازه‌های ۵۰۰ دلاری، قاتلان خونسرد تانک‌های ۱۰ میلیون دلاری
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی