Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:51:31 GMT

رونمایی از نسخه الکتریکی کارما Revero

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۹۸۴۳

رونمایی از نسخه الکتریکی کارما Revero

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس ۲۰۱۹ شاهد آن بودیم که شرکت خودروسازی کارما نیز از چند مدل جدید خود رونمایی کرد. یکی از مهم‌ترین خودرو‌هایی که کارما با خود به لس‌آنجلس آورده نسخه جدید مدل Revero است که بیش از هر چیزی ما را به یاد مدل Fisker می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته سدان Fisker تجربه ناموفقی برای شرکت کارما بود، اما این شرکت با مدل Revero قصد فراموش کردند تجربیات تلخ گذشته را دارد.

نسخه جدید خودرو جذاب و جوان پسند Revero در ابتدای سال با نام Revero GT در نمایشگاه شانگ‌های معرفی شد، حال کارما مدل جدیدتر این خودرو را با نام Revero GTS به نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس آورده تا آن را برای بازار آمریکا معرفی کند. لانس ژائو، مدیر عامل شرکت کارما اعلام کرد:"موفقیت خودرو الکتریکی و لاکچری Revero GT در ابتدای سال ما را بر آن داشت تا تولید این سری را با مدل GTS ادامه دهیم. "

تفاوت دو مدل Revero GT و GTS در چیست؟

نسخه GTS از پیشران بهبود یافته استفاده می‌کند و به این ترتیب نیم ثانیه سریع‌تر از Revero GT به سرعت ۶۰ مایل در ساعت می‌رسد، یعنی این مدل تنها در ۳.۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۶۰ مایل در ثانیه رسیده و نهایت سرعت آن نیز به محدود کننده الکتریکی در سرعت ۱۳۰ مایل در ساعت تنظیم شده است. این مدل از دو پیشراه الکتریکی نیز بهره می‌برد که نیرو را از باتری گرفته و با جعبه دنده دوگانه به چرخ‌ها هدایت می‌کند. با این وجود بازه حرکتی نسخه GTS نیز به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کرده و به ۳۸۰ مایل در ساعت رسیده است. در زمان شارژ کامل باتری، خودرو تا ۸۰ کیلومتر را بدون دخالت پیشرانه درون‌سوز طی می‌کند. البته قدرت خروجی خودرو همانند Revero GT حدود ۵۳۰ اسب‌بخار است، اما از نظر بازدهی، پیشرفت قابل توجهی در نسخه GTS دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:آئودی E-Tron اسپورتبک معرفی شد

پیش فروش این مدل آغاز شده و می‌توان آن را با قیمت ۱۴۹ هزار دلار خریداری کرد، البته تولید در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ آغاز و عرضه در سه ماهه سوم انجام می‌شود.

انتهای پیام/

معرفی مدل جدید کارما Revero 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودرو شرکت کارما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، مایکروسافت یک مدل هوش مصنوعی مقرون‌به‌صرفه و کوچک را معرفی کرد که می‌تواند کار‌هایی مانند تولید محتوا و ایجاد پست‌های رسانه‌های اجتماعی را در حالی که از داده‌های کمتری استفاده می‌کند، انجام دهد.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک مدل هوش مصنوعی به نام «فی ۳ مینی» (Phi-۳-mini) معرفی کرده است که می‌تواند از مدل‌های دو برابر اندازه خود در معیار‌های مختلفی که توانایی‌های زبان، کدنویسی و ریاضی را ارزیابی می‌کنند، بهتر عمل کند.

مایکروسافت گفت که مدل‌های کوچک‌تر هوش مصنوعی برای انجام کار‌های ساده‌تر طراحی شده‌اند و استفاده از آنها توسط شرکت‌هایی با منابع محدود آسان‌تر می‌شود.

مایکروسافت اضافه کرد که یک کسب و کار می‌تواند از «فی ۳» برای خلاصه کردن نکات اصلی یک سند طولانی، استخراج بینش‌های مرتبط و روند‌های صنعت از گزارش‌های تحقیقات بازار استفاده کند.

این شرکت گفت که «فی ۳ مینی» بلافاصله در پلتفرم خدمات ابری مایکروسافت، کاتالوگ مدل‌های هوش مصنوعی آژور، پلتفرم مدل یادگیری ماشین «هاگینگ فیس» (Hugging Face)، و «اولاما» (Ollama) در دسترس خواهد بود.

هفته گذشته، مایکروسافت ۱.۵ میلیارد دلار در شرکت هوش مصنوعی «جی ۴۲» G۴۲ مستقر در امارات سرمایه گذاری کرد. همچنین قبلاً با استارت‌آپ فرانسوی «میسترال‌ای آی» (Mistral AI) همکاری کرده بود تا مدل‌های آنها را از طریق پلتفرم محاسبات ابری آژور در دسترس قرار دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • یوان هانگ وای7 ؛ این خودرو را بیشتر با برند دایون می شناسید! (+تصاویر)
  • جک تی9 جدید؛ همان طراحی آشنا با تفاوت های جزئی (+تصاویر)
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • تانسو 06 ؛ شاسی بلند جدید چری که قرار نیست زیاد گران باشد! (+تصاویر)
  • رووی دی اکس5 ؛ هر 1300 کیلومتر به پمپ بنزین سر بزنید! (+تصاویر)