Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@00:41:00 GMT

پرسپولیس مقابل تیمی که نمی‌بازد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۹۸۵۷

پرسپولیس مقابل تیمی که نمی‌بازد

پس از لغو 4 دیدار از بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر، مشخص شد که پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان، تنها دیدار فردا (جمعه) را برگزار می‌کنند. البته صبح دیروز خبری روی خروجی سایت سازمان لیگ قرار گرفت مبنی بر اینکه به دلیل مشکلات بستر اینترنتی و عدم امکان فروش بلیت الکترونیک، این مسابقه هم لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد جیرودی

پیرو این موضوع و با توجه به لغو بازی، قرار شد پرسپولیسی‌ها ساعت 12 امروز دیدار تدارکاتی را پشت درهای بسته ورزشگاه شهید کاظمی مقابل پیکان برگزار کنند ولی ساعاتی بعد سازمان لیگ خبر پیشین را منتفی و اعلام کرد که مشکلات فروش بلیت مسابقه پرسپولیس- نفت مسجدسلیمان برطرف شده و این دیدار طبق اعلام و برنامه قبلی ساعت ۱۶:۱۵ جمعه اول آذر ۹۸ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و پیام حیدری هم قضاوت آن را برعهده دارد.
با تمام این اوصاف، 4 بازی از رقابت‌های هفته یازدهم در شرایطی برگزار می‌شود که لیگ برتر به دلیل برگزاری بازی تیم ملی برابر عراق در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر با وقفه‌ای 12 روزه مواجه شد و حالا با لغو 2 بازی پنجشنبه، این وقفه 13 روزه شد. سرخپوشان پایتخت درحالی فردا به میدان می‌روند که گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی خود را به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی روی نیمکت ندارند و او از روی سکوها شاهد تلاش شاگردانش خواهد بود. پرسپولیسی‌ها در هفته دهم، یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه به دست آوردند و موفق شدند با پنالتی‌ای که مهدی ترابی تبدیل به گل کرد، فولاد را در اهواز 1- 0 از پیش رو بردارند. در سمت مقابل، نفت مسجدسلیمان هم برابر نساجی به تساوی بدون گل دست یافت تا سریال تساوی‌های این تیم به 3 بازی پیاپی برسد و شاگردان مهدی تارتار در مجموع با 8 تساوی، از این حیث رکورددار فصل جاری هستند. نکته‌ای که مسجدسلیمانی‌ها را بیشتر از بقیه تیم‌ها متمایز می‌کند، این است که این تیم به همراه سپاهان، تنها تیم‌های بدون باخت لیگ تا به اینجای کار هستند و بدیهی است که تلاش می‌کنند برابر پرسپولیس هم رکورد خیره کننده خود را همچنان حفظ کنند. گرچه تارتار بخوبی می‌داند که مقابل تیم دوران بازی‌اش کار سختی در پیش دارد ولی نفتی‌ها پیش از این مدعیانی چون سپاهان، تراکتور و استقلال را متوقف کرده‌اند و می‌خواهند این روند موفقیت‌آمیز را مقابل پرسپولیس هم ادامه دهند. نکته قابل توجه اینکه پرسپولیس تاکنون در لیگ برتر موفق به شکست دادن نفت مسجدسلیمان نشده است. دو تیم اولین بار در تهران در بازی رفت لیگ برتر چهاردهم مقابل هم قرار گرفتند که 1-1 شد و بازی برگشت در مسجدسلیمان 2-2 به پایان رسید. فصل گذشته هم که نفت دوباره به لیگ برتر بازگشت، بازی رفت و برگشت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید و حالا باید دید پرسپولیسی‌ها می‌توانند به طلسم نبردن برابر این تیم پایان دهند یا تارتار و شاگردانش به هدفشان می‌رسند. از سویی اگر سرخپوشان پایتخت در این دیدار با 3 امتیاز از زمین خارج نشوند، فاصله‌شان با تیم‌های مدعی بیشتر خواهد شد و قطعاً نمی‌خواهند فرصت پیروزی در این بازی خانگی را از دست بدهند.
مهدی ترابی و علی علیپور با زدن 3 گل، بهترین گلزنان پرسپولیس محسوب می‌شوند اما ناگفته پیداست که علیپور از روزهای اوج خود فاصله دارد و تنها در بازی با شاهین موفق به هت‌تریک شد اما ترابی یکی از بهترین بازیکنان سرخپوشان پایتخت و حتی لیگ در فصل جاری است که موفق به زدن 3 گل 3 امتیازی شده، 3 پاس گل داده و یک پنالتی هم گرفته است. حالا باید دید در این بازی، ترابی ستاره قرمزها خواهد بود یا علیپور می‌درخشد؟ نکته دیگر اینکه شجاع خلیل‌زاده در بازی قبل برابر فولاد به دلیل 4 اخطاره بودن، محروم بود و سیدجلال حسینی در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفت. حالا باید دید با توجه به اینکه خلیل‌زاده مشکلی برای حضور در این بازی ندارد، کالدرون چه ترکیبی برای خط دفاع تیمش درنظر می‌گیرد. در نفت مسجدسلیمان هم حضور سوشا مکانی درون دروازه و تقابل با تیم سابقش دیدنی خواهد بود. از طرفی محمد طیبی به عنوان یک مدافع باتجربه که سابقه کار با کالدرون در العربی قطر را هم دارد، در ترکیب نفتی‌ها حضور دارد. ضمن اینکه در خط حمله این تیم فرزاد حاتمی حضور دارد که معمولاً مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارد.
گفتنی است 3 دیدار دیگر این هفته که لغو نشده، یکشنبه و دوشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حالی با پیروزی سه بر صفر شاگردان اوسمار ویه‌را همراه بود که اتفاقی تلخ در ابتدای این بازی باعث ایجاد تغییر در ترکیب سرخپوشان شد.

امید عالیشاه در دقیقه ۱۰ به علت احساس درد از ناحیه عضلات ران پا از زمین مسابقه خارج شد تا وحید امیری جای او را بگیرد. او که قبل از تعویض روی گل اول تیمش توسط دانیال اسماعیلی فر تأثیرگذار بود پس از معاینه اولیه پزشکان تیم، ناچار به اسرتاحت است.

کادر پزشکی پرسپولیس در ارتباط با آسیب دیدگی عالیشاه اعلام کرده اند او باید MRI بدهد اما آنچه قطعی به نظر می‌رسد دوری حداقل دو هفته‌ای عالیشاه است که احتمال می‌رود با توجه به میزان آسیب دیدگی تا ۶ هفته هم ادامه پیدا کند.

بنابراین کاپیتان پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی و دیدار حساس مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر را به طور قطع از دست داد تا دوره نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

تیم فوتبال پرسپولیس هفتم اردیبهشت ماه مقابل آلومینیوم اراک در یک هشتم نهایی جام حذفی و ۱۲ اردیبهشت مقابل سپاهان در لیگ برتر بازی می‌کند.

کد خبر 845526 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • راهکار عنایتی برای بازگرداندن پیکان به ریل موفقیت
  • کالیاری ۲-۲ یووه: رانیری به مدعیان نمی‌بازد!
  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • صدر را بگیر
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند