Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عباسی عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گام چهارم کاهش تعهدات برجامی ایران، گفت: غربی‌ها حیله‌گر هستند و وقت‌کشی می‌کنند و امیدی به اجرای تعهدات از سوی آنها نیست.

او با بیان اینکه ما باید در برابر توطئه‌های دشمنان بصیرت داشته باشیم، تاکید کرد: غربی‌ها می‌خواهند با فشار اقتصادی مردم را در تنگنا بگذارند و در بین کشورهای منطقه ایران هراسی ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید قاطعانه در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم و تحت امر ولایت فقیه باشیم.

او درباره بیانیه گام دوم اظهار کرد: بیانیه گام دوم تشریح ۴۰ سال قهرمانی، عزت و بصیرت ملتی است که با وجود همه فشارهای بین المللی پای آرمان‌ها و انقلاب ایستاد و این دوران درخشان در تاریخ ثبت شده است.

او ادامه داد: در آستانه ۴۰ سال دوم انقلاب باید با توجه به تجارب سیاسی و اقتصادی با حضور پرشور جوانان برای ۴۰ سال آینده آماده شویم چراکه خطاب اصلی بیانیه گام دوم به جوانان کشور است.

عباسی با بیان اینکه مسئولان باید حواسشان به مطالبات جوانان باشد، افزود: دولت در اجرای برنامه‌ها به اقشار کم‌بضاعت توجه کند و با مردم صادق باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت برجام احزاب سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانان واقعی شهدا هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس اعلایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین شامگاه سه‌شنبه در مراسم یادواره شهدای ورزشکار استان قزوین که در محل سالن اجتماعات مجتمع لاله برگزار شد، اظهار داشت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند.

وی ادامه داد: عملیات غرورآفرین وعده صادق افتخارآفرینی و حماسه‌سازی تاریخی سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی بود که بار دیگر عظت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا کشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: وقتی که ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی افتخارآفرینی می کنند این سپاهیان عزیز هستند که حامی و مشوق همیشگی‌شان هستند.

اعلایی مقدم یادآور شد: امروز نیز همه مردم خاصه جامعه ورزشی استان قزوین این افتخار آفرینی بزرگ (عملیات وعده صادق)سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویند.

وی تصریح کرد: جامعه ورزشی استان قزوین قدردان خانواده‌های معظم شهدا بوده و تا به امروز نیز بسیاری از مدال‌آوران مسابقات جهانی و کشوری مدال‌های خود را با افتخار به خانواده‌های معظم شهدا اهدا کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، افزود: ورزشکاران خوب می‌دانند که وارثان کدام بزرگ مردان هستند و همیشه یاد و خاطره شهدا را در در مجامع بین‌المللی ورزشی زنده نگه می‌دارند.

به گزارش تسنیم، در پایان این یادواره شهدا از کتاب مدالی از جنس پلاک(خاطره شهدای ورزشکار استان قزوین)که با حمایت سپاه صاحب الامر(عج) و شهرداری قزوین چاپ و منتشر شده بود رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • اختصاص ۲ هکتار زمین به طرح جوانی جمعیت در گلبهار