Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 6 MB

۴۱۴۱

کد خبر 1323171.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین استانداری تهران محسنی بندپی ایالات متحده آمریکا سهمیه بندی بنزین بنزین باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم دونالد ترامپ اینترنت تجمعات اعتراضی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد، گفت: وقوع سیل در ابتدای امسال، یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف استان خسارت وارد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازدهدشت، علی رضا نیک‌روز در بازدید از مناطق مختلف شهرستان چرام، اظهار داشت: بیشتر خسارت‌های وارد شده مربوط به حوزه‌های کشاورزی و راه‌های روستایی و عشایری استان است.

وی عنوان کرد: چنانچه پیش از وقوع بارش‌ها پیش بینی‌ها، تدابیر لازم و اقدامات پیشگیرانه به‌کار گرفته نشده بود قطعا خسارات بیشتری به حوزه های مختلف در استان وارد می‌شد.

نیک‌روز ابراز کرد: استاندار در رابطه با پیش‌بینی و پیشگیری از حوادث و کاهش خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه به خصوص بارش‌ها بر آمادگی همیشگی دستگاه های عضو مدیریت بحران استان و همه دستگاه‌های اجرایی تاکید داشته‌اند و با وجود حادثه خیز بودن استان اما توانسته‌ایم در پیشگیری و کاهش خسارات ناشی از حوادث اقدام شود.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها باعث کاهش تنش کم آبی و بی آبی در استان می‌شود، تصریح کرد: به لطف پروردگار این بارش ها به لحاظ کشاورزی، تامین آب سدها و زیر زمینی موثر بوده است.

سید عبدالرحمن توفیقیان، فرماندار شهرستان چرام هم گفت: عمده خسارت‌ها ناشی از سیل در چرام به باغات، مزارع، زمین‌های کشاورزی، کانال‌های آبرسانی، سرآب بندی‌ها و ابنیه فنی، راه‌های روستائی و عشایری است.

حمیدرضا پیمان جو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: وضعیت جاده‌های تخریب و یا خسارت دیده استان بررسی و ارزیابی شده است و مورد توجه قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در اعتراضات ۱۴۰۱ همه با «گشت ارشاد» مخالف بودند | چرا دوباره ون‌ها برگشتند؟
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • تصاویری بی‌سابقه از اعتراضات شدید آمریکایی‌ها علیه بایدن
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)+جدول
  • مدودف: آمریکا در اعتراضات گرجستان دست دارد
  • خدمات دارالترجمه رسمی در تهران
  • (تصاویر) از اهتزاز پرچم حزب‌الله تا آتش زدن پرچم آمریکا در قلب ایالات متحده
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان
  • پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد
  • تازه‌ترین جزئیات از خسارات بارش‌ها در جنوب کشور