Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید اسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از دهم آذرماه دستور شروع انتخابات صادر خواهد شد، در آن مقطع دو کار مهم را در سطح شهرستان‌ها و بخش‌ها باید انجام دهیم، همچنین ۲۸ فرمانداری حوزه انتخابیه کشور، ثبت‌نام داوطلبان را از دهم آذر ماه به مدت یک هفته انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد انتخابات کشور بیان کرد: در ستاد وزارت کشور ثبت‌نام داوطلبان انجام می‌شود و هرکدام از نامزدها که در خارج از کشور به سر می‌برند، با مراجعه به سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها و نمایندگی‌های وزارت امور خارجه در کشورهای مختلف، می‌توانند ثبت نام کنند.

موسوی ادامه داد: در این مقطع زمانی تشکیل هیئت‌های اجرایی انجام و در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های کشور تشکیل خواهد شد، برای این‌کار فرمانداران و بخشداران کشور، ۳۰ نفر از معتمدان را از هر منطقه شناسایی و به هیئت نظارت آن شهرستان و یا بخش معرفی می‌کنند و پس از تعیین صلاحیت آن ۳۰ نفر، معتمدان با تشکیل جلسه ۸ نفر را بین خود انتخاب می‌کنند. آن ۸ نفر در کنار فرماندار، دادستان و رئیس ثبت احوال آن منطقه قرار می‌گیرند و هیئت اجرایی را تشکیل می‌دهند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه هیئت‌های اجرایی کار انتخابات را به دست می‌گیرند، گفت: اکنون مقدمات کار فراهم است و دوره‌های آموزشی متعددی با حضور فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات استان‌ها در مشهد مقدس برگزار شد؛ انتظار بر این است که با آموزش‌هایی که داده شد، انتخابات بسیار باشکوه، سالم و امنی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: ۱۰ آذر؛ آغاز ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات مجلس یازدهم/ داوطلبان با مدارک کامل به مراکز ثبت‌نام مراجعه کنند

انتهای پیام/

شروع انتخابات مجلس از دهم آذرماه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبار نامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان
  • دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه خوزستان برگزار می‌شود
  • تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر اتخاذ شد
  • تعداد شعب انتخابات‌ دور دوم در حوزه‌های خوزستان‌، کاهش نمی‌یابد