Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ رمضانعلی قاسمپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج گفت:بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده ۴۰عنوان سرفصل با ۱۷۰ برنامه از ۳۰آبان ابتدای هفته بسیج تا ۶آذر در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

او عطر افشانی گلزار شهدا برگزاری یادواره شهدا شهیدآبروی محله جنگ شادی در مناطق طرح شهید شوشتری برپایی میز خدمت در نماز جمعه رونمایی از یادمان ۳ شهید و همایش شکوه اقتدار بسیج در پنجم آذر ماه را مهمترین برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  انتهای پیام / ن   عطر افشانی گلزار شهدا در گنبدکاووس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کارگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

اشرفی همچنین با اشاره به اینکه به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از آرمان‌ها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، برگزاری محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری جشنواره امتنان از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی در هفته کار و کاگر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • تدارک شبکه خاوران برای گرامیداشت سالروز ۵ اردیبهشت
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • ۹۵ درصد مزارهای شهدا در زنجان ساماندهی شد
  • ضرورت کاهش مصرف نمک و شکر در ایران