Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@23:49:44 GMT

خسارت 200میلیاردی اغتشاشات به فروشگاه های زنجیره ای

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۹۹۸۹

امیرخسرو فخریان اظهار داشت: در جریان آشوب های اخیر که از سوی برخی اغتشاشگران در کشور رخ داده تا به امروز ۷۷ فروشگاه زنجیره ای به صورت کامل تخریب شده که در قالب ۳۵هزار متر مربع از فضاهای فروشگاهی کشور را در بر می گیرد و متاسفانه بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان کالا در آن به طور کامل غارت شده است. ناطقان: امیرخسرو فخریان امشب در دومین همایش فروشگاه‌های زنجیره ای که با حضور وزیر صنعت برگزار شد، اظهار داشت: در جریان آشوب های اخیر که از سوی برخی اغتشاشگران در کشور رخ داده تا به امروز ۷۷ فروشگاه زنجیره ای به صورت کامل تخریب شده که در قالب ۳۵هزار متر مربع از فضاهای فروشگاهی کشور را در بر می گیرد و متاسفانه بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان کالا در آن به طور کامل غارت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در کنار اجناسی که از فروشگاه‌ها به غارت رفته است برخی املاک فروشگاهی نیز نیازمند بازسازی هستند که امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر این اقدام را انجام دهیم.

فخریان با بیان اینکه ۱۳۷ فروشگاه عضو این اتحادیه بزرگ صنفی هستند، ادامه داد: بسیاری از این اعضا تولیدکنندگانی هستند که علاوه بر فروش محصولات خود، کالاهایی دیگر شرکت ها را نیز به مردم عرضه می کنند و این در حالی است که تمامی آنها کاملا پایبند به نظام بوده و همواره در کنار دولت به ارائه خدمات به مردم پرداخته اند.

رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره ای تصریح کرد: پس از اعلام سهمیه بندی بنزین از سوی دولت، تمامی اعضای این اتحادیه در قالب طرح ویژه ای میزان تخفیف های خود را افزایش داده اند به نحوی که اکنون علاوه بر اینکه افزایش قیمت نیز نداشته ایم به مراتب قیمت های برخی کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم نیز کمتر از روزهای قبل از اعلام سهمیه بندی بنزین است.

وی تاکید کرد: انتظار این واحدها از دولت آن است که در جبران هزینه های ناشی از اغتشاش به واحدهای صنفی کمک کند، چرا که این واحدها تحت پوشش بیمه اغتشاش و آشوب قرار نداشته و هزینه های سنگینی را متحمل شده اند.
  منبع: مهر برچسب ها: رئیس اتحادیه فروشگاههای زنجیره‌ای ، خسارت ، اغتشاشات ، فروشگاه های زنجیره ای

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خسارت اغتشاشات فروشگاه های زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در اجرای این طرح سراسری که از اردیبهشت امسال آغاز شده ، یارانه‌ مضاعف ۶۰۰ هزار تومانی ،ماهانه به ازای هر فرزند کمتر از دو سال دهک های ۱ تا ۳ جامعه تعلق می گیرد.
میثم مداحی افزود: در اجرای طرح یسنا، اعتبار خرید رایگان به حساب سرپرست خانوار واریز می شود و مشمولان با یکی از کارت های بانکی سرپرست خانوار می توانند از این بسته حمایتی استفاده کنند.
وی ادامه داد: مشمولان می توانند از بسته های بهداشتی و غذایی (۱۱ قلم کالای اساسی) برای خرید استفاده کنند.
مداحی با بیان اینکه بیش از ۲۲۰ هزار فروشگاه در کشور طرف قرارداد طرح ملی یاوران سلامت نوزادان ایرانی هستند ، افزود: بیش از هشت هزار و ۱۰۰ فروشگاه در استان اصفهان در این طرح به مردم خدمات ارائه می دهند.
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی افزود: اگر مشمولان اعتبار ماهانه خود را تا پایان ماه استفاده نکنند، برای ماه قبل قابل استفاده نیست، و از طرفی مشمولان می توانند تدریجی در مدت یک ماه از این اعتبار حمایتی استفاده کنند.
حدود یک میلیون مادر دارای فرزند کمتر از دوسال در کشور مشمول طرح یسنا هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • بورل: کل خسارت مادی به غزه بیش از ۹۰ میلیارد دلار است
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • فساد در زنجیره تأمین داده‌های فضای مجازی
  • راه‌های تشخیص طلا یا سکه اصل از تقلبی | کسی که به او سکه تقلبی فروخته شده باید چه کند؟