Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به جابجایی هسته اولیه ستاد نیروی دریایی به بندرعباس، گفت: از امروز توجه بیشتری به سواحل دریای مکران، تنگه هرمز، خلیج‌فارس و دریای عمان خواهد شد و در کانون توجهات مسئولان نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی قرار خواهد گرفت.

امیر دریادار حسین خانزادی صبح امروز در حاشیه حضور در منطقه یکم نداجا و انتقال هسته اولیه ستاد نیروی دریایی به بندرعباس، در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: کشور جمهوری اسلامی ایران از مرزهای دریایی و آبی بسیار وسیعی برخوردار است که بخش‌های زیادی از آن در سواحل مکران، کشورمان را بلا واسطه به آب‌های آزاد متصل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از سال‌های گذشته با هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری موضوع جابجایی ستاد نیروی دریایی از تهران به بندرعباس و قرار گرفتن در نزدیکی منطقه عملیاتی در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: امروز در آستانه هفتم آذرماه روز نیروی دریایی تصمیم گرفته شد که هسته اولیه ستاد نیروی دریایی به بندرعباس منتقل شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: این به معنا است که از امروز توجه بیشتری به سواحل دریای مکران، تنگه هرمز، خلیج‌فارس و دریای عمان خواهد شد و در کانون توجهات مسئولان نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه با این اقدام بخش قابل‌توجهی از هسته اولیه ستاد نیروی دریایی به بندرعباس جابجا خواهند شد، خاطرنشان کرد: هدایت نیروها در منطقه با کنترل و تمرکز بیشتری از سوی ستاد صورت خواهد گرفت و سرعت عملیات ستادی افزایش خواهد یافت.

امیر دریادار خانزادی با بیان اینکه این موضوع به ناوگان نیروی دریایی این اجازه را می‌دهد تمرکز بیشتری بر روی دریا داشته باشد، عنوان کرد: به‌نوعی در آینده بازدارندگی گسترش‌یافتگی از نیروی دریایی در دریا را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نيروي دريايي ارتش امیر خانزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارچه‌نوشتۀ عبری دانشگاه امیر کبیر

در واکنش به عملیات تنبیهی «وعده صادق» و حمله پهپادی ایران به مواضع رژیم جعلی و شکست بزرگ صهیونیست‌ها، پارچه‌نوشته‌ای به زبان عبری بر روی درب ورودی دانشگاه امیر کبیر نصب شد؛ «به پایان ماجرا نزدیک می‌شوید».

منبع: فرهیختگان آنلاین

tags # اسرائیل سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۴ اردیبهشت
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • بزرگداشتی برای امیر انقلابی ارتش
  • پارچه‌نوشتۀ عبری دانشگاه امیر کبیر
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد