Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دریادار حسین خانزادی صبح امروز در حاشیه حضور در منطقه یکم نداجا و انتقال هسته اولیه ستاد نیروی دریایی به بندرعباس، در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: کشور جمهوری اسلامی ایران از مرزهای دریایی و آبی بسیار وسیعی برخوردار است که بخش‌های زیادی از آن در سواحل مکران، کشورمان را بلا واسطه به آب‌های آزاد متصل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از سال‌های گذشته با هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری موضوع جابجایی ستاد نیروی دریایی از تهران به بندرعباس و قرار گرفتن در نزدیکی منطقه عملیاتی در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: امروز در آستانه هفتم آذرماه روز نیروی دریایی تصمیم گرفته شد که هسته اولیه ستاد نیروی دریایی به بندرعباس منتقل شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: این به معنا است که از امروز توجه بیشتری به سواحل دریای مکران، تنگه هرمز، خلیج‌فارس و دریای عمان خواهد شد و در کانون توجهات مسئولان نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه با این اقدام بخش قابل‌توجهی از هسته اولیه ستاد نیروی دریایی به بندرعباس جابجا خواهند شد، خاطرنشان کرد: هدایت نیروها در منطقه با کنترل و تمرکز بیشتری از سوی ستاد صورت خواهد گرفت و سرعت عملیات ستادی افزایش خواهد یافت.

امیر دریادار خانزادی با بیان اینکه این موضوع به ناوگان نیروی دریایی این اجازه را می‌دهد تمرکز بیشتری بر روی دریا داشته باشد، عنوان کرد: به‌نوعی در آینده بازدارندگی گسترش‌یافتگی از نیروی دریایی در دریا را شاهد خواهیم بود.

بنابرگزارش، در این مراسم که با حضور استاندار هرمزگان برگزار شد، ستاد فرماندهی نداجا در بندرعباس در زمینی به وسعت ۸۵۰۰ هکتار در ساختمانی به زیربنای ۲۶ هزار و ۴۳۲ متر و در سه ساختمان شامل یک ساختمان چهار طبقه، یک ساختمان سه طبقه و دو  ساختمان دو طبقه احداث شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نیروی دریایی امیر خانزادی بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته

طبق گفته نیروی دریایی مالزی بر اثر برخورد ۲ بالگرد نظامی در این کشور ۱۰ نفر از سرنشینان این بالگرد‌ها کشته شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی برخورد 2 بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه 10 سرنشین این بالگردها کشته شدند.

 

.

 

نیروی دریایی مالزی در بیانیه‌ای گفت: هلیکوپترها در یک پایگاه دریایی در شمال ایالت "پراک" برای جشن نودمین سالگرد نیروی دریایی ماه آینده تمرین می‌کردند که این حادثه رخ داده است.

نیروی دریایی این کشور همچنین گفت: مرگ همه قربانیان در محل تایید شد و بقایای این افراد برای شناسایی به بیمارستان فرستاده شده است.

سقوط 2 فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن3 کشته بر اثر انفجار در شمال ایتالیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • سرعت فوق‌العاده موشک هایپرسونیک آمریکایی (+عکس)
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۴ اردیبهشت
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان