Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس گزارش های منتشر شده از ایتالیا، ستاره پرتغالی یوونتوس و سرمربی این تیم برای از بین بردن اختلافات خود قرار است دیدار کنند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ورزش سه ، کریستیانو رونالدو پس از استراحت بین المللی دوباره به تورین برگشته است. مهاجم یوونتوس خود را در اختیار تیم ملی پرتغال قرار داد و در جدال‌ها علیه لیتوانی و لوکزامبورگ درخشش داشت؛ و برای کشورش بسیار عالی بازی کرد، چیزی که پس از تعویض در بازی‌های اخیر یوونتوس، با عملکردی که برای تیم ملی داشت، به درستی مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رونالدو و ساری برای ملاقات
مائوریتسیو ساری پیش از آخرین بازی یووه مقابل آث میلان در کنفرانس مطبوعاتی درباره برخی مشکلات جسمی که رونالدو داشت، صحبت کرده بود. خود این بازیکن، اما بعد از بازی مقابل لوکزامبورگ شرایط را روشن کرد.
"در سه هفته گذشته من کمتر بازی کرده ام و همیشه سعی می‌کنم به یوونتوس کمک کنم. هیچ بازیکنی دوست ندارد تعویض شود، اما من این را می‌فهمم که من آنقدر تیز بازی نمی‌کردم. "

با وجود این سخنان کریستیانو، توتو اسپورت، ایتالیا گزارش داده است که کریستیانو و ساری در مجموعه یوونتوس برای گفتگو و حل اختلافات با یکدیگر دیدار می‌کنند. آن‌ها اظهار داشتند که تلاش خواهند کرد تا به یک نقطه مشترک برسند و مسئله را "یک بار برای همیشه" حل کنند، چیزی که تمامی میادین را تحت تاثیر قرار دهد. بعدازظهر شنبه یوونتوس در بازی برگشت، مقابل آتالانتا قرار دارد و پیش بینی می‌شود ستاره پرتغالی ۹۰ دقیقه بازی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو پرتغال یوونتوس ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، لوئیس برنات مولینا، سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان در نشست خبری پیش از بازی با تیم ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا، گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.   وی افزود: کاری که ما تا این مرحله انجام دادیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت، ما از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.   مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن، گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم در مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)
  • ۲ تیم بازی تماشاگر پسندی ارایه کردند
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد