Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: احمد علیرضابیگی اظهار داشت: رئیس جمهور باید در مسیر اغناء مردم و همراه کردن آن‌ها با تصمیم شورای هماهنگی و جلب اعتماد مردم حرکت کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای روحانی از ابتدای دولت یازدهم اعلام کرد که به پرداخت یارانه به مردم اعتقاد ندارد، وزرا نیز شب پرداخت یارانه را شب عزای خود اعلام می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا مردم چگونه باید اعتماد کنند که منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین به آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

عضو شورای مرکزی نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: دولت باید به مردم تضمین دهد که منابع حاصل از فروش بنزین را به آن‌ها بازخواهد گرداند. رفتار‌های سلبی رئیس جمهور و تلاش برای ترساندن مردم از پیگرد‌های قانونی رفتار درستی نیست.

وی تصریح کرد: اگر مقام معظم رهبری وارد این مطلب نمی‌شد به واسطه اینکه دولت فاقد اعتبار و بی بهره از اعتماد مردم است هیچ وقت نمی‌توانست چنین کار بزرگی را پیش ببرد، ورود مقام معظم رهبری برای مردم به منزله آرامش بخشی بود. مردم اعتماد کردند که این طرح می‌تواند برای آن‌ها پیامد‌های مثبتی را در بر داشته باشد.

علیرضابیگی اظهار داشت: رئیس جمهور باید در رسانه ملی حضور یافته و برای جلب اعتماد مردم اعلام کند تمام منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین به صورت یارانه نقدی پرداخت خواهد شد و همه منابع را در صندوق هدفمندی یارانه‌ها تجمیع می‌کند. در این راستا لایحه‌ای را به مجلس ارائه داده و اساسنامه صندوق هدفمندی یارانه‌ها را به تصویب برساند.

وی ادامه داد: در صورتی که رئیس جمهور چنین اراده‌ای ندارد مجلس باید اقدام به تدوین طرح ایجاد صندوق هدفمندی یارانه‌ها کند تا به مردم اطمینان خاطر داده شود که یارانه‌های نقدی افزایش می‌یابد.

منبع: فردا

کلیدواژه: صندوق هدفمندی یارانه علیرضابیگی یارانه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 

مدیرعامل موسسه راوینو با اشاره به لزوم توجه به ظرفیت های تولیدی مردم پایه، به شکل‌گیری زنجیره تولیدات مردمی براساس آثار ارسالی به جشنواره‌هایی مانند جشنواره مدرسه عشق تصریح کرد: حضور موسسه راوینو در جشنواره مدرسه عشق، براساس یک ماموریت و همچنین دغدغه فراگیر رقم خورد که بخش اعظم آن معطوف به ساماندهی  و به میدان آوردن ظرفیت های مردمی است. 

سلمان نصیری، مدیرعامل موسسه شتاب دهنده راوینو در اختتامیه جشنواره مدرسه عشق با تأکید بر این مطلب که ساماندهی  و به میدان آوردن ظرفیت‌های مردمی مهمترین عامل جهش تولید به‌ویژه تولید محتوای فاخر است اظهار کرد:  بسیاری از استعدادها و ظرفیت‌ها در پایان هریک از جشنواره‌ها به فراموشی سپرده شده و یا بهره‌برداری مناسبی از آنها نمی‌شود. 

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم جهش تولید با مشارکت مردمی، می‌توان از درون همین ظرفیت‌های موجود در جشنواره‌هایی مانند« مدرسه عشق»، با ایجاد بستری برای عرضه تولیدات؛ شرایط ایده آلی را برای توسعه و رونق کسب و کارهای محتوایی فراهم ساخت.

مدیر عامل مؤسسه راینو به مهجور واقع شدن برخی از تولیدات در رویدادها و جشنواره‌های مردمی اشاره و  تأکید کرد: اغلب جشنواره‌ها حول محور مساله تصویر و مولتی مدیا  برگزار می‌شوند و کمتر به حوزه صوت، پادکست و یا متن توجه می‌شود، این در حالی است که بسیاری از تولیدات فاخر از درون همین متون قوی شکل می‌گیرند.

نصیری ادامه داد:  اگر بازار مستعدی برای نمایش و عرضه محتوای نوشتاری و صوتی فراهم شود تا تولیدکنندگان فیلمنامه، مستند و... از این محتوا  بهره‌مند شوند طبعیتا آثار تولیدی از نظر کیفی، ارتقاء یافته در نتیجه شاهد رشد بازار کسب وکار در حوزه صوت و متن نیز خواهیم بود.

سلمان نصیری همچنین به لزوم ایجاد بازاری مطمئن برای توسعه کسب و کارهای محتوایی تأکید و  بیان کرد: عدم وجود بازاری مطمئن و همچنین ایجاد چرخه عرضه و تقاضایی مکانیزه در حوزه تولیدات محتوایی موجب شده تا بسیاری از آثار قابل عرضه صرفا در آرشیو جشنواره‌ها خاک بخورند. بنابر این به منظور جلوگیری از این روند، نیازمند ارائه پلتفرمی با قابلیت ایجاد چرخه ارزش آفرین محتوایی هستیم در همین راستا موسسه راوینو با توجه به توان فنی و همچنین بازارشناسی تدقیقی شرایطی را فراهم ساخته تا آثار جشنواره‌هایی مانند «مدرسه عشق» و سایر رویدادهایی که قابلیت عرضه به بازار خرید و فروش را دارند، به کسب و کارهایی پایدار برای تولیدکنندگان محتوا تبدیل شوند تا ان شاء الله  در آینده در عرصه های منطقه‌ای و بازارهای دلاری حضور یافته و تولیدات خود را ارائه دهند.

گفتنی است، موسسه راوینو، مرکز بین المللی توسعه محتوا است که ضمن ایجاد زنجیره کسب و کارهای محتوایی با استفاده از ظرفیت های مردمی، در توسعه کمی و کیفی محتوا نیز به عنوان یک شتاب دهنده فعالیت می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کسری بودجه حاصل از واردات بنزین در تبصره هدفمندی یارانه های انرژی بودجه 1403
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مصوبه رئیس جمهور
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • دلیل توقیف کشتی اسرائیلی از زبان معاون حقوقی رئیس جمهور
  • کسری ۲۳۰ هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها
  • وزن یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۳