Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@20:20:03 GMT

آزار پسر نوجوان از سوی شوهر خاله شرور

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۰۲۴۸

آزار پسر نوجوان از سوی شوهر خاله شرور

مدتی بود که پسرک 12 ساله گوشه گیر و عصبی شده بود. دیگر دوست نداشت با همسن و سالانش بازی کند. بیشتر وقت‌ها آرام و ساکت روی مبل می‌نشست و به گوشه‌ای خیره می‌شد.

به گزارش مشرق، مدتی بود که پسرک 12 ساله گوشه گیر و عصبی شده بود. دیگر دوست نداشت با همسن و سالانش بازی کند. بیشتر وقت‌ها آرام و ساکت روی مبل می‌نشست و به گوشه‌ای خیره می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میهمانی‌های خانوادگی انگار می‌ترسید لحظه‌ای از خانواده‌اش دور شود...

پدر و مادرش تصور می‌کردند این رفتارها برای سن «سپهر» طبیعی است و چندان توجهی به علت این تغییر رفتارها نداشتند.

بیشتر بخوانید: پسرجوان در دام گردانندگان باند شیاطین ۱۴۰ سال زندان برای شیطان شرق پایتخت آزار و اذیت ۶ زن تهرانی توسط مرد شیطان صفت

تا آغاز سال تحصیلی جدید زمان زیادی نمانده بود. مادر «سپهر» هم که می‌دانست پسرش به دیر خوابیدن عادت کرده برای اینکه موقع رفتن به مدرسه صبح‌ها دچار مشکل نشود هر شب از او می‌خواست ساعت 10 به رختخواب برود. اما یکی از همان شب‌ها وقتی مادر به او تذکر داد ناگهان «سپهر» عصبانی شد و با صدای بلند به مادرش اعتراض کرد. جر و بحث بین مادر و پسر بالا گرفته بود که با پادرمیانی پدر ماجرا ختم به خیر شد.  چند لحظه بعد مادر با ناراحتی به آشپزخانه رفت و «سپهر» هم کنار پدرش روی مبل نشست بعد بی‌مقدمه گفت: «بابا می‌شه از این محل بریم؟...»

مرد جوان که از این حرف شوکه شده بود گفت: «چیزی شده پسرم... ما تازه این خانه را خریدیم و هنوز کلی قسط داریم...» اما «سپهر» با ناراحتی گفت: «خواهش می‌کنم بابا از این جا بریم»

پدر ادامه داد: «چرا پسرم اینجا نزدیک خانه مادربزرگت است و مادرت اینجا را دوست دارد از طرفی خانه خاله ات هم سرکوچه است و تو می‌تونی...»

«سپهر» که عصبی شده بود نگذاشت حرف پدر تمام شود: «من نمی‌خواهم خانه خاله بروم...»

-«چرا پسرم، خاله و عمو «فرهاد» که خیلی دوستت دارند...»

-«من از عمو فرهاد متنفرم...» ناگهان بغضش ترکید و به گریه افتاد.

پدر که شوکه شده بود، او را در آغوش گرفت. سپهر مدام می‌گفت: «من دلم نمی‌خواهد خانه خاله بروم...»

پسرک در حالی که هق هق گریه امانش نمی‌داد، با التماس به پدرش نگاه می‌کرد.

پدر ادامه داد: چرا مگه عمو فرهاد چی کار کرده؟

سپهر با گریه گفت: اون اذیتم می‌کنه...

پدر که از این حرف پسرش شوکه شده بود با عصبانیت رو به پسرش گفت: «دقیقاً به من بگو چه اتفاقی افتاده...»

-«یادت هست چند وقت پیش مادربزرگ میهمانی زنانه داشت. من در کوچه بودم می‌خواستم به دستشویی برم اما نشد که به خانه مادربزرگ برم. به‌همین دلیل رفتم خونه خاله. عمو «فرهاد» خانه بود اما بعد از اینکه از دستشویی بیرون اومدم او مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.»

- چرا تا حالا هیچی نگفتی همین الان میرم آنجا و تکلیف این مرد پلید را روشن می‌کنم. مادر که گفت‌وگوی  پدر و پسر را شنیده بود، در حالی که از شدت خشم به گریه افتاده بود، مانع شوهرش شد و گفت بهترین کار این است که پیش پلیس برویم...

آن شب پدر و مادر سپهر بدترین شب زندگی‌شان را پشت سر گذاشتند. صبح روز بعد پسرک با خانواده‌اش پیش پلیس رفتند و با تشکیل پرونده آزار و اذیت و ارجاع به پزشکی قانونی و تأیید ماجرا، شوهر خاله دستگیر شد.

«فرهاد» که جرأت نمی‌کرد به‌صورت پدر و مادر «سپهر» نگاه کند دستبند به دست در گوشه‌ای ایستاده بود. همسرش با گریه می‌گفت امکان ندارد فرهاد چنین کاری کرده باشد. اما افسر پرونده گفت:« نتیجه پزشکی قانونی موضوع را اثبات کرده همسر شما مجرم است و باید مجازات شود.»

نگاه کارشناس

مریم چوپانی، کارشناس ارشد مرکز مشاوره آرامش پلیس کرمانشاه درباره این پرونده گفت: «متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد موارد زیادی از این دست بودیم. آنچه که این وقایع را اسفبارتر می‌کند این است که مجرمان اغلب از نزدیکان قربانیان هستند. بنابراین برای پیشگیری از تکرار این وقایع؛ آموزش صحیح مراقبت جنسی کودکان، چگونگی رفتار با افراد معتمد خارج از خانواده، نداشتن اعتماد مطلق و حتی الامکان تنها نگذاشتن فرزندان با افرادی غیر از پدر و مادر ضروری است.

منبع: روزنامه ایران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین آزار و اذیت اخبار حوادث پلیس دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از insidethegames مربی ملی بوکس استرالیا پس از اعتراف به قلدری و آزار برخی ملی پوشان بوکس زنان از حضور در المپیک پاریس انصراف داد.

جیمی پیتمن پس از تور‌های خارج از کشور در سال گذشته توسط مؤسسه رزمی استرالیا به ۱۱ نقض جداگانه قوانین رفتار متهم شده است.دادگاه ملی ورزش، یک نهاد دولتی مستقل که برای حل و فصل اختلافات ورزشی ایجاد شده است، ماه گذشته شواهد اهانت آمیزی علیه او جمع آوری کرد و روز گذشته آنرا علنی کرد.

­پیتمن ۴۲ ساله در طول این جلسه دادگاه گفت:"شرمنده و خجالت زده" ام برخی از رفتار‌های من نادرست بوده است اتهام خود را قبول دارم.

در رای دادگاه آمده است: با در نظر گرفتن شواهد، اوبه جرم خود اعتراف کرده است و به دلیل اینکه نمی‌خواست استرس یا اضطراب بیشتری برای ورزشکارانی که برای بازی‌های المپیک آینده آماده می‌شدند ایجاد شود رای دادگاه را پذیرفت و از سمت خود در تیم ملی کنار رفت.

دادگاه وی را ۶ ماه با محرومیت روبرو کرد و از وی خواست تا از شاکیان عذر خواهی کند.

دیگر خبرها

  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش/ «پدرم حرف‌های بدی درباره مادرم می‌زد، آنقدر گفت تا باور کردم»
  • قتل دلخراش مادر جوان به دست پسرش | پدرم آنقدر بدگویی کرد که باور کردم مادرم...
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • (ویدئو) با "دوست دارم" گفتن شوهر به زنش مشکل داشتند
  • در وعده صادق، کمترین ظرفیت خود را به رخ کشیدیم
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • خلجی: تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • به رنگ حمایت و همدلی در خانواده
  • لایو جنجالی بهاره رهنما از کالیفرنیا درباره شوهر کردنش