Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@16:26:31 GMT

ایجاد ۷ هزار شغل در مناطق سیل زده کشور

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۰۳۰۹

ایجاد ۷ هزار شغل در مناطق سیل زده کشور

سید امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی وقوع سیل فروردین ماه امسال ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قول ایجاد ۱۳ هزار و ۲۰۰ شغل را در مناطق سیل زده خوزستان، لرستان، ایلام، گلستان، فارس و خراسان شمالی کشور داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تاکنون ۱۰ هزار شغل در این مناطق ایجاد و در شرف ایجاد است، گفت: در حال حاضر ۷ هزار طرح اشتغالزایی اجرا شده است و حدود ۳ هزار طرح نیز در حال اجراست.

مدنی تصریح داد: تسهیلگران اجتماعی و اقتصادی تربیت شده در روند ایجاد فرصت‌های شغلی در این مناطق کمک‌های ویژه‌ای داشتند.

بیشتربخوانید: ایجاد ۵۰ هزار شغل برای مردم مناطق محروم و روستایی

او ادامه داد: در جهت ایجاد شغل، به مناطق سیل زده کشور توجه خاص و ویژه‌ای می‌شود.

مدنی درباره آخرین وضعیت ایجاد شغل در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی تصریح کرد: تاکنون کمک‌های حمایتی و زیستی مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به این مناطق ارسال شده است و پس از بهتر شدن شرایط زندگی بنیاد برکت طرح‌هایی را برای ایجاد اشتغال در این مناطق اجرایی می‌کند.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت ایجاد شغل در مناطق سیل زده کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازمند ایجاد واحد پژوهشی و فناوری مجزا در کشور هستیم 

ابراهیم صالحی عمران، رئیس انجمن آموزش عالی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا با بیان اینکه سهم پژوهش از تولید ناخالص ملی در کشور هنوز جای بحث دارد و زیر نیم درصد است؛ تاکید کرد: سهم پژوهش از تولید ناخالص ملی در بسیاری از کشور‌های پیشرفته بالای ۲ تا ۳ درصد است که نشان از اهمیت سران آن کشور‌ها به فعالیت‌های پژوهشی دارد، اما در ایران اینگونه نیست. 
 
رئیس انجمن آموزش عالی ایران گفت: بخشی از واحد پژوهش و فناوری در وزارت علوم و بخش دیگر آن در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است که این ۲ واحد باید یکپارچگی و هماهنگی بیشتری با یکدیگر داشته باشند تا تمام دستگاه‌ها و ذی نفعان را برای فعالیت‌های پژوهشی منسجم کنند. 
 
صالحی عمران تصریح کرد: باید باور کنیم که پژوهش می‌تواند مبنای خوبی برای تصمیم گیری‌های سیاسی، تربیتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... باشد. 
 
وی ادامه داد: مطمئن هستیم که پیامد‌ها و نتایج بسیار بیشمار زیادی اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از پژوهش به دست می‌آید که مبنای توسعه و پژوهش در کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با استفاده از خودروهای برقی
  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • «محفل امام حسنی‌ها» احیای شعائر اسلام بود
  • ایجاد کتابخانه مدارس در مناطق محروم کشور
  • زنجان پیشتاز نرخ مشارکت اقتصادی در کشور
  • نیازمند ایجاد واحد پژوهشی و فناوری مجزا در کشور هستیم 
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد
  • مشارکت مردم در بهینه‌سازی مصرف انرژی چگونه به جهش تولید و اقتصاد کمک خواهد کرد؟
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲
  • موانع سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان باید حذف شود