Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوالفقار یزدان‌مهر، چهارشنبه شب در همایش تامین مسکن مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه در سرسرای آناهیتا هتل پارسیان کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۱۱۳ هزار خانوار پشت نوبت تامین مسکن در کشور وجود دارد، افزود: از زمان تاسیس سازمان بهزیستی تاکنون ۱۱۵ هزار واحد مسکونی برای مددجویان تامین و تحویل آنها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یکی از نیازهای اصلی مددجویان بهزیستی در کشور را مسکن و سرپناه دانست و اظهارداشت: سازمان بهزیستی در تلاش است با کمک خیران و نیکوکاران زمینه تامین مسکن مددجویان را فراهم کند.

وی در ادامه به کمک ۱۵ میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به خانوارهای دارای معلول نیز اشاره کرد و گفت: در دوره مدیریت جدید این بنیاد میزان کمک به این خانوارها به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته و اکنون خانوارهای دارای ۲ معلول ۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت می‌کنند.

به گفته او، اکنون چهار هزار مددجوی دارای ۲ معلول پشت نوبتی در سازمان بهزیستی در سطح کشور دارای پرونده هستند.

معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی در ادامه تعهد سازمان بهزیستی برای تحویل ۶ هزار و ۷۰۰ واحد مسکن به مددجویان نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون هفت هزار و ۷۰۰ واحد یعنی هزار واحد بیشتر را تحویل دادیم و تا پایان سال ۱۸ هزار واحد مسکن را تحویل می دهیم.

وی سهمیه استان کرمانشاه از مسکن مددجویان را ۱۵ هزار واحد ذکر کرد و گفت: امیدواریم با همت خیران بتوانیم این تعداد مسکن را تامین کنیم.

او یکی دیگر از برنامه‌های بهزیستی را تامین جهیزیه برای خانوارهای زیرپوشش اعلام کرد و گفت: اکنون ۲۶ هزار مددجوی پشت نوبت جهیزیه در کشور داریم که دست یاری به سمت خیران برای تامین این تعداد جهیزیه را دراز کرده ایم.

معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی، سهمیه استان کرمانشاه در بحث تامین جهیزیه را نیز ۸۰۰ مورد اعلام کرد.

او به فعالیت ۴۰۰ موسسه خیریه در بخش ازدواج در کشور اشاره کرد و گفت: پویش ملی حمایت از ازدواج آسان و موفق را به زودی در کشور راه‌اندازی می‌کنیم.

یزدان مهر در بخش دیگری از سخنان خود به راه‌اندازی مجمع خیرین حامی معلولان کشور اشاره کرد و گفت: در همایشی که مدتی پیش در مشهد مقدس برگزار شد این انجمن راه اندازی گردید و خیران ۳۴ میلیارد تومان برای کمک به معلولان را تعهد کردند.

او راه اندازی مجمع خیران حامی معلولان در سایر استان‌های کشور را در دستور کار دانست و افزود: تلاش ما تامین هزینه‌های ساخت ۶ هزار و ۵۸۸ مسکن مورد نیاز معلولان از طریق این مجمع در سطح کشور است.

در این همایش که استاندار و معاونین او نیز حضور داشتند، خیران ساخت ۲۲۷ واحد مسکونی برای معلولان استان کرمانشاه را متقبل شدند.

همچنین با همکاری و مشارکت خیران، استانداری کرمانشاه و سازمان بهزیستی کشور، ۸۰۰ جهیزیه مددجویان زیرپوشش بهزیستی نیز در این همایش تامین شد.

۱۵۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در قالب ۶۳ هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی هستند که یک هزار و ۱۰۴ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی در مراکز شبانه روزی بهزیستی قرار دارند.

نزدیک به پنج هزار نفر از مردم استان هم پشت نوبت دریافت خدمات از بهزیستی هستند.

برچسب‌ها مددجویان بهزیستی مسکن کرمانشاه معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مددجویان بهزیستی مسکن کرمانشاه معلولان مددجویان بهزیستی مسکن کرمانشاه معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی روز چهارشنبه گفت: در راستای تحقق تدابیر سردار فرمانده کل انتظامی کشور برای کمک به معیشت کارکنان فراجا بویژه مرزبانان این استان، منازل مسکونی برای آنان ساخته خواهد شد.   سردار مجید شجاع افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده ۷۲ واحد مسکونی در سال جاری برای استفاده مرزبانان هنگ تایباد و خانواده آنها ساخته می شود که همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) ساخت پروژه ۳۲ واحدی آغاز شد.   فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: در حوزه شهرستان سرخس و مشهد نیز برنامه ریزی خوبی انجام شده و ساخت تعدادی واحد سازمانی برای استفاده همکاران سخت کوش و متعهد مرزبانی در دستور کار است که ساخت بخشی از آن نیز در سال جاری آغاز خواهد شد.   سردار شجاع گفت: مرزبانان و خانواده آنها لایق بهترین ها هستند، لذا تمام تلاش را بکار خواهیم گرفت تا بتوانیم بهبود معیشت آنها به ویژه در حوزه منازل سازمانی را محقق کنیم.   خراسان رضوی از شمال و شمال شرق ۵۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.   تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزوهای مددجویان
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • تعهد استان مرکزی برای ساخت واحد مسکونی محقق می شود
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان 
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • قم در رتبه دوم تامین مسکن کشور قرار گرفت
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی