Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:26:38 GMT

گاز در برخی مناطق شهرستان اهواز می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۰۳۴۱

گاز در برخی مناطق شهرستان اهواز می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، گاز مشترکان در منطقه کوی مهدیس حد فاصل میدان تعاونی نفت تا چهارراه بنکداران روز پنج شنبه  ۳۰ آبان به علت انجام تعمیرات اضطراری قطع است.

این قطعی از ساعت هشت تا ۱۸ فردا انجام خواهد شد.

از مشترکان درخواست می شود در زمان قطعی گاز از دستکاری رگولاتور و کنتورهای منازل و اماکن خودداری و شیرهای مصرف داخلی خود را تا وصل مجددجران گاز به حالت بسته نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4777422

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت گاز خوزستان اهواز قطع گاز بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف گرگان قزوین شیراز زلزله بنزین قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بیرجند سفر استانی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان

یاسر اکبریان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های فنی و مهندسی مجموعه همکاران ستادی و امور، طرح و پروژه‌های مهمی در استان در حال انجام است که تلاش می‌کنیم براساس زمان‌بندی‌های انجام‌شده امسال بخش قابل توجهی از این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ پروژه در بخش‌های آب و فاضلاب با همراهی پیمانکاران و مشاوران شرکت در حال انجام است که بخش زیادی از این پروژه‌ها در مراحل نهایی است. می‌توان به طرح جهاد آبرسانی در استان اشاره که با مشارکت و پای کار بودن مجموعه بسیج سازندگی سپاه استان به‌عنوان نماینده قرارگاه امام حسن (ع) حال انجام است. تاکنون آبرسانی به حدود ۷۰ روستای محروم استان به پایان رسیده است. در ۲۰ روستا آیین افتتاحیه برگزار شده است و در بقیه روستا‌ها ماه‌های آینده انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای لرستان بیان کرد: در بخش اصلاح و بهسازی، سال گذشته حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط استان انجام شده است که این فعالیت امسال نیز ادامه خواهد داشت. همچنین در بخش آب در حوزه شهری ارتقای زیرساخت‌های تأمین آب و بالا بردن ظرفیت‌های موجود را در دستور کار داریم.

اکبریان درباره اقدامات بخش فاضلاب هم گفت: با تلاش‌های انجام‌شده در بخش فاضلاب، پروژه‌های متنوعی در استان داریم که در حال حاضر حدود ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی آنها فعال است. اگر بخواهیم به مهم‌ترین آنها اشاره کنیم، بحث احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در پنج شهرستان استان است که پیشرفت ساختمانی ۷۰ درصدی دارند.

وی اظهار کرد: با توجه به رایزنی‌های انجام‌شده و حمایت‌های مدیریت ارشد استان و سایر مسؤولان استانی و کشوری و از طریق چند بانک عامل، تسهیلاتی برای آنها جذب شده است که تلاش خواهیم کرد سرعت ساخت این تصفیه‌خانه را افزایش دهیم. همچنین در بخش توسعه شبکه فاضلاب و مدرن کردن آن، از همه ظرفیت‌های مهندسی و مالی شرکت استفاده می‌کنیم تا بتوانیم در شاخص‌های بخش فاضلاب که از اولویت‌های مهم دولت است، استان را ارتقا دهیم.

مدیرعامل شرکت آبفای لرستان درباره سایر قسمت‌های این شرکت، توضیح داد: در بخش مشترکان، با تغییراتی که در سیستم‌های خدمت‌رسانی داشتیم، سرعت ارائه خدمات به مردم و مشترکان را بالا بردیم و تلاش خواهیم کرد خدمات الکترونیکی را با هدف سهولت کار و مراجعه حضوری نکردن مشترکان ارتقا دهیم. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • قطعی گاز در ارومیه
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • قبض سنگین برق در پی استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • پیشرفت و توسعه مناطق منفصل شهری در رباط کریم تداوم داشته باشد
  • اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی/خسارتی گزارش نشده است
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان و شاهرود