Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قاسمی از عفو و تخفیف مجازات ۴۶ نفر از محکومان به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) خبر داد و گفت: روز گذشته بخش عمده‌ای از این افراد از زندان مرکزی قزوین آزاد شدند. تاریخ انتشار: 09:32 - 30 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۶۳۵

قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از عفو و تخفیف مجازات ۴۶ نفر از محکومان به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روز گذشته بخش عمده‌ای از این افراد از زندان مرکزی قزوین آزاد شدند و بخشی نیز مشمول تخفیف مجازات می‌شوند و از ارفاقات قانونی استفاده خواهند کرد.


قاسمی با اشاره به اینکه عفو جنبه بازدارندگی از جرم دارد گفت: انشالله شاهد تغییر در روند زندگی و اصلاح این دست از زندانیان باشیم.

به گزارش خبرگزاری میزان، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) طی نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات ۳۵۵۲ نفر از محکومان را که در کمیسیون مربوط، واجدِ شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه کرد که این پیشنهاد مورد موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان موافقت کردند

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عفو و تخفیف مجازات عفو زندانیان قاسمی دادستان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند، منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در صفحه توئیتر خود، غزلی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق در یک جلسه مرتبط خوانده بودند، منتشر کرد و نوشت:

غزل زیر، سروده چندسال پیش رهبر انقلاب اسلامی است، معظم‌له این بیت از سروده را در آستانه عملیات وعده صادق در یکی از جلسات مرتبط خوانده‌اند:

تو را است معجزه در کف زساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

کد خبر: 1228163 برچسب‌ها رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • سروده رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق | عکس
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز