Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از بازدید ۲۷۸ هزار نفر از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان از ابتدای سال راهیان نور تاکنون خبر داد.

مجتبی بیاتی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز سال راهیان نور کشور از اردیبهشت ماه و همزمان با سالروز عملیات بازی دراز، اظهار کرد: امسال این مراسم با حضور بیش از ۲۹ هزار نفری مردم که بیش از ۱۰ هزار نفر آنها از دیگر استانهای کشور آمده بودند، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیاتی گفت: از ابتدای سال راهیان نور تاکنون ۲۷۸ هزار نفر در قالب کاروانهای راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی، خانوادگی و خودجوش از یادمان ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه سپس با اشاره اعزام ۶۴۱۱ نفر دانش آموز دختر به اردوهای راهیان نور غرب کشور در استان کرمانشاه از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون گفت: برای اعزام حدود هفت هزار دانش آموز پسر نیز برنامه‌ریزی شده است.

بیاتی ادامه داد: امسال همچنین ۲۵ هزار و ۹۲۳ دانش آموز از استانهای گیلان، همدان، چهارمحال و بختیاری و تهران به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه اعزام شده‌اند که پیش بینی می شود این آمار به ۵۰ هزار نفر برسد.

وی با اشاره به برگزاری رزم نمایش با افلاکیان به مدت ۴۵ شب در استان گفت: این ویژه برنامه در صورت مساعد بودن شرایط جوی برای کاروان های راهیان نور ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به اجرای طرح مقابله با آسیب‌های اجتماعی در ۲۰ محله در کرمانشاه در قالب طرح کرامت داشت و ابراز امیدواری کرد: اجرای این طرح ها بتواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه مفید واقع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهيان نور كرمانشاه استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر سال جمعی از جوانان دانشجو از مناطق عملیاتی راهیان نور بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

اسماعیل شریعت‌منش افزود: بر همین اساس بیش از ۲۵۰ نفر از دانشجویان استان در اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی «بازی دراز» اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان‌نور امسال است.

شریعت‌منش ادمه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده انشاءالله تمام تلاش خود را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص «زیارت با معرفت» و استفاده حداکثری دانشجویان از این سفر انسان‌ساز معنوی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور