Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:41:00 GMT

محور بیرجند به قائن برفی و لغزنده است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۰۵۰۱

سرهنگ محمد باقرتوفیقی‌نیا، درگفت‌وگو با مهر اظهارکرد: تمامی محورهای خراسان‌جنوبی باز و تردد در آن به صورت طبیعی در جریان است.

جانشین پلیس راه خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در محور بیرجند به قائن و بالعکس شاهد بارش برف و لغزندگی جاده هستیم و از این جهت رانندگانی که قصد سفر در این محور را دارند باید تدابیر ایمنی را مراعات کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفیقی نیا با اشاره به اینکه در سایر محورهای استانی نیز هوا ابری و جاده لغزنده است، یادآور شد: توصیه همیشگی ما به رانندگان و هم استانی‌های عزیز رعایت سرعت مطمئنه به ویژه در شرایط لغزندگی جاده‌ها و همچنین اطمینان از سلامت سیستم گرمایشی وسیله نقلیه است.

وی اظهار کرد: اطمینان از سلامت برف باکن اتومبیل و رعایت فاصله طولی قانونی با وسیله نقلیه جلو از دیگر توصیه‌های پلیس راه به رانندگان است.

کد خبر 4777396

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور وضعیت ترافیکی جاده ها بیرجند بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان شیراز زلزله بنزین قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بیرجند سفر استانی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان

 مقیمی در جمع خبرنگاران به میزبانی مدیریت راه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه سه میلیون و ۵۳۲ هزار وسیله نقلیه در محورهای استان طی فروردین ماه تردد کردند، گفت: متوسط تردد ساعتی در محورهای ورودی استان در این بازه زمانی دو هزار و ۳۸۵ تردد در ساعت بوده است.

وی افزود: با توجه به آمار احصا شده از سامانه‌های هوشمند، جمعه ۲۴ فروردین پرترددترین روز در این بازده زمانی بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان طی این مدت را ۱۴ درصد عنوان کرد و افزود: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربینهای نظارت تصویری، سامانه‌های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در کلیه جاده‌های استان سمنان فعال هستند و از این طریق، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

مقیمی با اشاره به اینکه پرتردد ترین محور در این بازه محور آرادان – گرمسار بوده، افزود: همواره همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در قالب گشت‌های نظارت راهداری و ترابری فعالیت مضاعفی دارند و به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید