Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ۶۴ درصد از داوطلبان زن و مابقی مرد هستند که برای تصدی پست سازمانی در ۱۲ دستگاه اجرایی استان با هم رقابت می کنند.

حسین فرجی اظهار داشت: در این آزمون، آموزش و پرورش با ۱۷۹ نفر و دانشگاه علوم پزشکی استان و اسفراین با ۱۳۰ نفر بیشترین سهم را در جذب نیرو به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سه شهرستان بجنورد، اسفراین و شیروان در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود. 

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: سهم این استان در پذیرش نیرو، ۱.۲۱ درصد از استخدام افراد در سطح کشور است.

به گزارش ایرنا، آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سالی ۲ نوبت برگزار می شود.

۲۴ دستگاه اجرایی خراسان شمالی مشمول بودجه استانی اند که چهار هزار و ۵۶۷ پست سازمانی برای آنها تعریف شده و هنوز ۴۲ درصد آن خالی است.

برچسب‌ها بجنورد سازمان مدیریت بحران کشور آزمون استخدامی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سازمان مدیریت بحران کشور آزمون استخدامی خراسان شمالی بجنورد سازمان مدیریت بحران کشور آزمون استخدامی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر به دستگاه‌های اجرایی

به گزارش قدس آنلاین، کورش دهقان اظهار کرد: داده های هواشناسی بیانگر این است که از روز دوشنبه ۲۷ فروردین سامانه بارشی وارد استان بوشهر و اوج بارش‌ها روز سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود : بارش باران از عصر دوشنبه ۲۷ فروردین آغاز می‌شود که اوج این بارندگی سه‌شنبه ۲۸ فروردین پیش‌بینی شده است.

دهقان یاد آور شد: شهرستان‌های دیر ، کنگان، عسلویه و جم بیشترین میزان بارندگی را خواهند داشت .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر تصریح کرد: فرمانداران شهرستان های یادشده و دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران استان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و تمهیدات لازم برای جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در سایر شهرستان‌های استان نیز با توجه به هشدار سطح نارنجی در نقاط ساحلی پیش‌بینی لازم برای مقابله با هرگونه بحران انجام شده است.

دهقان گفت: به مردم توصیه می‌شود ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری در این ایام از اسکان و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دستگاه تقلب‌یاب کنکور چطور کار می‌کند؟ | انواع دستگاه‌های تقلب‌یاب را بشناسید
  • آماده باش ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر به دستگاه‌های اجرایی
  • دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در آماده باش هستند
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید آغاز شد
  • جذب سه هزار و ۵۰۰ نیرو در ادارات یزد
  • بیش از 10 هزار کنتور هوشمند برق در خراسان شمالی نصب شد
  • بیش از ٨١ دستگاه اجرایی برای خدمات دهی به عشایر، تکلیف دارند
  • برگزاری ۱۵۷ دوره آموزشی برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی در زنجان
  • ۳۷۰ هزار آزمون کلرسنجی و کدورت‌سنجی آب خراسان شمالی انجام شد