Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:08:10 GMT

۲۳ طرح در مازندران کاندید طرح اقدام ملی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۰۵۴۵

۲۳ طرح در مازندران کاندید طرح اقدام ملی شد

ایسنا/مازندران مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت: با توجه به اراضی که در اختیار راه و شهرسازی بود،۲۳ طرح در مازندران کاندید طرح اقدام ملی قرار گرفته است.

سید محمد نظری در حاشیه نمایشگاه مطبوعات ساری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه راه و شهرسازی در مازندران خدمات گسترده ای را ارائه می دهد، اظهار کرد: بر اساس دستور مقام عالی وزارت چند پروژه در ۶ ماهه نخست سال در حوزه راه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تعریض، چهارخطه و جداسازی محور جویبار به سمت کیا کلا و کیا کلا به سمت بهنمیر  انجام شد و همچنین شتاب‌دهی پروژه تعریض و چهار خطه کردن مرزن‌آباد به سمت دزبن، پیگیری در خصوص استارت پل بزرگ پل سفید و تقویت محور ساری تاکام و تقاطع غیر هم سطح شهرستان فریدونکنار از جمله این پروژه‌های مهم است.

مدیر کل راه و شهر سازی مازندران خاطر نشان کرد: امیدواریم در گام دوم یا همان ۶ ماهه دوم سال با حضور مقام عالی وزارت محور ساری تاکام به بهره‌برداری برسد.

نظری در ادامه از افتتاح و بهره‌برداری تقاطع غیر همسطح فریدونکنار( تقاطع ولیعصر) در ایام الله دهه فجر خبر داد. 

وی در خصوص راه‌های روستایی گفت: روستای برنصر، سوخته سرا و روستای محمدآباد در شهرستان بهشهر و روستای شیخ کلا به سمت یخکش عملیات بیس و آسفالت به طول ۴۰ کیلومتر انجام شد و در صورت مناسب بودن شرایط آب و هوایی تا پایان سال ۸ کیلومتر دیگر به این آمار اضافه می‌شود.

مدیر کل راه و شهر سازی مازندران با اشاره به  طرح اقدام ملی افزود: وزارت راه و شهرسازی این طرح را  با تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهور استارت زده است.

نظری بیان کرد: با توجه به اراضی که در اختیار راه و شهرسازی بود ۲۳ شهر در مازندران به عنوان کاندید انتخاب شدند که از هفته اول آذر ثبت نام‌ها آغاز می‌شود.

وی ادامه داد : افرادی که فاقد مسکن و سامانه مالکیت ندارند و همچنین افرادی که سرپرست خانوار هستند و  توان باز پرداخت وام ۴۰ میلیونی را ندارند، می‌توانند دراین طرح ثبت نام کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی یادآورشد: با توجه به اینکه این طرح برای دهک‌های ۴ تا ۷ در نظر گرفته شده،۳۰ میلیون تومان هم خود شخص باید آورده در حساب داشته باشد تا ما بتوانیم با یک شتاب مناسب کار را آغاز و تا پایان این دولت آماده و در اختیار افراد قرار دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی راه و شهرسازی ساري منطقه مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت:شهرک جدید بونیز جهرم در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار در ضلع شرقی شهر جهرم با هزینه آماده‌سازی ۱۸۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود. 

محمودرضا طالبان افزود:طرح جامع فاز ۱ و فاز ۲ تهیه و به تایید شورای عالی معماری و شهرسازی کشور و کارگروه امور زیربنایی و شورای برنامه‌ریزی استان رسیده است.
وی اضافه‌کرد: این طرح برای مازاد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و سرریز ثبت نام کنندگان این طرح و جمعیت شهرستان جهرم ایجاد شده‌است.

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از سکونتگاه های غیر رسمی بهبهان
  • سهم یک چهارمی ساخت خانه‌های روستایی در طرح نهضت ملی مسکن مازندران
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • اثبات توانمندی‌های ایران با اقدام مقتدرانه موشکی و پهپادی نیروهای مسلح
  • اعزام زائران حج تمتع مازندران در قالب ۳۲ کاروان
  • اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد