Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا واعظی روز پنجشنبه در جشنواره از ایده تا ثروت در مراغه افزود: در این راستا، ۶ جشنواره در ۶ شهرستان آذربایجان شرقی تا پایان امسال برگزار و در آن ایده ها و نوآوری های جوانان مستعد به بوته نقد و بررسی گذاشته می شود.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت بهره گیری از این استعدادهای ناب، برگزاری تخصصی جشنواره ها براساس مزیت های شهرستان ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی با اشاره به جشنواره از ایده تا ثروت در مراغه اضافه کرد: در این رویداد از بین  طرح های ارائه شده به دبیرخانه آن، از ۲۰ طرح برگزیده حمایت خواهد شد.

وی افزود: حمایت تسهیلاتی، معافیت های خدمت وظیفه و نیز معافیت های گمرکی و مالیاتی از طرح های دانش بنیان در مراکز رشد شهرستان ها و پارک علم و فناوری انجام می شود.

فرماندار مراغه نیز در این مراسم با تاکید بر ظرفیت جوانان مستعد گفت: باید به ایده ها و خلاقیت های نسل آینده ساز کشور اعتقاد داشته باشیم تا از مشکلات با سرافرازی عبور کنیم.

حمید شکری افزود: مرکز رشد مراغه فرصتی مناسب برای بروز و ظهور این استعدادها بوده که از حمایت های دولت تدبیر و امید و مراکز دانشگاهی نیز برخوردار است.

وی ادامه داد: برای حرکت در مسیر رشد و توسعه پایدار از طرح های نوآورانه جوانان که مبتنی بر فن‌آوری های روز بوده باید بهره گرفت.

وی اضافه کرد: با وجود اقدامات مناسب در مراکز رشد، هنوز راه بسیاری برای رشد و توسعه فعالیت های دانش بنیان وجود دارد.

به گزارش ایرنا، در این جشنواره از بین ۲۰۰ طرح ارائه شده به دبیرخانه آن ۴۰ طرح برگزیده شده و ۱۰ طرح نیز به عنوان طرح های برتر تجلیل شدند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها جشنواره رویش دانشگاهی پارک علم و فناوری فرمانداری مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره رویش دانشگاهی پارک علم و فناوری جشنواره رویش دانشگاهی پارک علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم در نشست خبری هفتمین دوره جشنواره استانی شمیم ریحان گفت: این جشنواره امسال مقارن با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود که این تقارن بسیار پر برکت خواهد بود.

مریم عرب نژاد فعالیت دختران جوان قمی در حوزه‌های مختلف علمی، عفاف و حجاب، فرهنگی و اجتماعی، ورزشی، جهاد تبیین و... را حائز اهمیت دانست که می‌توانند الگویی برای دختران نوجوان باشند. 

وی جشنواره استانی شمیم ریحان مقدمه را آغاز فعالیت‌های موثر در این حوزه بیان کرد و ابراز امیدواری کرد؛ با برگزاری این جشنواره به اهداف خود که معرفی الگو‌های برتر و استفاده از آنها در‌بخش‌های مختلف جامعه است، برسیم.

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استاندار با اشاره به برگزاری نخستین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های دولتی هفته گذشته در استانداری قم، از درخواست همکاری سایر دستگاه‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره خبر داد. 

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم در این نشست با بیان اینکه ۱۸ بخش شامل موضوعاتی همچون حوزه حفاف و حجاب، پژوهشگری، بیانیه گام دوم انقلاب، دختر فعال روستایی، رسانه و... برای ارزیابی در این جشنواره در نظر گرفته شده است گفت: ۱۳ دستگاه معرفی نفرات مدنظر را به دبیرخانه جشنواره بر عهده دارند.

روح‌الله مقدم با اشاره به ساماندهی ۲۳۰ هزار بانوی جوان قمی در معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: علاقمندان تا ششم و دستگاه‌ها تا دهم اردیبهشت‌ماه برای ثبت نام فرصت دارند.

اختتامیه هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان بیستم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم
  • شکوفایی استعدادهای کودکان با اسباب بازی مناسب
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • جشنواره شمیم ریحان در استان قم برگزار می‌شود
  • کشف و ضبط ۱۷۶۰ سکه فلزی در شهرستان مراغه
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • رویش گیاه دارویی اسپند در مراتع بخش رحمت آباد ریگان 
  • تمدید فراخوان دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات