Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اغتشاشگران جزو مردم نیستند گفت: هیچ یک از دستگاه‌های دولتی حق صدور مجوز افزایش قیمت ندارند. ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه شورای اداری استان که در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: در روزهای اخیر نقش اول را در تامین امنیت شهر مشهد و خراسان رضوی مردم و جوانان عزیز ایفا کردند که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از نهادهای امنیتی و انتظامی استان به خاطر تلاش برای تامین امنیت مردم افزود: سیاست شورای تامین استان در یک سال گذشته این بوده است که در مقابل کسانی که به حق معترض هستند و مسیر قانونی را طی می‌کنند، در کنار گفت‌وگو و اقناع، به دنبال حل مشکلات آن‌ها باشد.

خوزستان| پیکر پاک شهید مدافع امنیت در شوش دانیال تشییع شداجتماع به یادماندنی مردم گیلان ‌در دفاع امنیت و اقتدار کشور به روایت تصویرخراسان‌شمالی در ‌امنیت و آرامش کامل به سر می‌برد

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: اینکه فردی بخواهد بانک یا منزلی را به آتش بکشد، معلوم است که نیروی انتظامی با آن‌ها بر اساس قانون برخورد می‌کند.

رزم‌حسینی با اشاره به اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر اینکه اعتراض حق مردم است، خاطرنشان کرد: اغتشاش‌گران از مردم نبودند و در قالب گروه‌های 20 تا 30 نفره سازماندهی شده بودند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران استانی باید به صورت مستمر با مردم ملاقات عمومی داشته باشند، تصریح کرد: از رسانه‌های استان و صدا و سیما بابت اقدامات خوب آن‌ها در حوزه مقابله با جنگ روانی دشمن قدردانی می‌کنیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه رمز بقای این نظام مردم هستند و باید رضایت آنان را جلب کنیم، تاکید کرد: امنیت ملی و استانی ما به قدرت اقتصادی گره خورده است، بنابراین با همین اعتقاد به سمت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پیش می‌رویم.

رزم‌حسینی افزود: براساس مصوبات شورای تامین و ابلاغیه دولت و وزارت کشور، مسئله نظارت و کنترل قیمت‌ها در بازار و تامین کالای اساسی مورد نیاز مردم باید با قدرت توسط مدیران مربوطه مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه جلسات مشترک روزانه با اتحادیه‌ها و اصناف برای کنترل قیمت‌ها در استانداری به صورت مرتب برگزار می‌شود، بیان کرد: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، هیچ یک از دستگاه‌های دولتی حق صدور مجوز افزایش قیمت ندارند و هر اقدامی در این زمینه ممنوع است، همچنین نظارت و بازرسی توسط بازرسان اتحادیه‌ها و اصناف در قالب گشت های مشترک با سازمان صمت، تعزیرات و سایر بخش‌ها در حال انجام است.

استاندار خراسان رضوی گفت: شنبه 25 آبان ماه، 70 اکیپ بازرسی شامل بازرسان اتحادیه‌ها و اصناف در قالب گشت‌های مشترک با سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و سایر بخش‌ها، بیش از 12 هزار مورد بازرسی انجام دادند.

رزم‌حسینی با بیان اینکه وضعیت ذخایرکالاهای اساسی و نهاده‌های دامی استان در شرایط مطلوبی قرار دارد، تاکید کرد: در نتیجه اعمال تحریم‌های ظالمانه، بسیاری از کالاها وارد کشور نمی‌شود، لذا باید این باور را داشت که در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و قطعا با اتکای به توانمندی‌های داخلی و مشارکت مردم، این دوران را سپری خواهیم کرد.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مدیریت‌های برق شهرستان‌های تربت حیدریه، نیشابور، سبزوار، قوچان، تربت جام میزبان برگزاری این دوره از مسابقات هستند که نخستین روز از این رقابت‌ها در تربت حیدریه برگزار شد.

محمدحسین مقدسان افزود: نمایندگان دفاتر بازرسی، ایمنی، آموزش و روابط عمومی در این دوره از مسابقات حضور داشته و داوری این مسابقات را برعهده دارند.

وی گفت: برگزاری نخستین روز از این مسابقات به میزبانی مدیریت برق تربت حیدریه با حضور هفت گروه از سیمبانان شهرستان‌های مه ولات، رشتخوار، تربت حیدریه (۲ گروه)، زاوه و گناباد انجام گرفت که گروه دوم مدیریت برق تربت حیدریه بیشترین امتیاز را کسب کرد.

مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: هر گروه از شهرستان‌های خراسان رضوی شامل ۲ سیمبان است که در مجموع مهارت سیمبان‌های مدیریت‌های برق استان در نصب کنتور‌های تکفاز در این مسابقه ارزیابی می‌شود.


دیگر خبرها

  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ خراسانی در کنکور سراسری۱۴۰۳
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • غربالگری ۳ سرطان شایع در خراسان رضوی
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی